• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94927 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - 13:26
نمایشگاه خیریه عکس آرزوهای گمشده در بجنورد

نمایشگاه خیریه عکس آرزوهای گمشده در بجنورد

کمک ۱۳ میلیون تومانی مردم در نمایشگاه خیریه عکس « آرزوهای گمشده » در بجنوردجمع آوری شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بجنورد، حامد موسوی نژاد یکی از عوامل اجرایی نمایشگاه عکس  خیریه « آرزوهای گمشده » گفت:عواید حاصل از فروش عکسهای این نمایشگاه به نفع زلزله زدگان روستاهای اخلی و دنگل هزینه خواهد شد

وی اظهار کرد:این نمایشگاه  در قالب فروش عکس به‌نفع زلزله زدگان استان خراسان شمالی از هشتم لغایت ۱۵ بهمن ماه به مدت یک هفته در بجنورد دایر شد که به دلیل  استقبال گسترده همشهریان و دستگاه های اجرایی  زمان برگزاری این نمایشگاه تا ۱۹ بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود :در این نمایشگاه  ۳۲ اثر از مجموعه عکس های حامد موسوی نژاد و امیرحسین صحرا نورد از طبیعت استان در قاب نمایشگاه خیریه«آرزوهای گمشده» به نمایش گذاشته شد.

موسوی نژاد اظهار کرد:این اولین نمایشگاه خیریه بود که در قالب فروش عکس به‌نفع زلزله زدگان استان خراسان شمالی دایر شد که مورد  استقبال اکثر مدیران و دستگاه ها و ادارات استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:این نمایشگاه از یکشنبه هشتم بهمن ماه لغایت ۱۹ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی هنری عمیق در بجنورد گشایش یافت که بیش از ۱۳ میلیون تومان فروش تابلو برای کمک به مردم مناطق زلزله زده استان جمع آوری شد.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد:تمام سود حاصل از فروش تابلوها با نظارت استانداری، سازمان ورزش و جوانان و دهیاری‌ برای زلزله زدگان روستاهای اخلی و دنگل استان خراسان شمالی هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس" آرزو های گمشده "بیشترین فروش را در بین نمایشگاه خیریه  برگزار شده استان داشته است اظهار کرد: اين امر نشان از نوع دوستى مردم و مسئولين استان در قبال هم نوعان و هم استانيهاى خود در شرايط حساس را دارد.

موسوی نژاد تصریح کرد: استاندار خراسان شمالی ،آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد با خرید تابلو به مبلغ دو میلیون تومان، محمود ثمینی سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ یک میلیون تومان ، فریبا باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری با خرید تابلو به مبلغ یک میلیون ، شهردار بجنورد با خرید تابلو به مبلغ دو میلیون تومان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ دو میلیون تومان به زلزله زدگان خراسان شمالی کمک کردند

ارسال دیدگاه شما