• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 95200 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - 15:09
نماینده تهران: چرا افشاگران ماهیت احمدی نژاد در حصرند ولی احمدی نژاد هرچه می خواهد می گوید؟

نماینده تهران: چرا افشاگران ماهیت احمدی نژاد در حصرند ولی احمدی نژاد هرچه می خواهد می گوید؟

نماینده تهران: چرا افشا کنندگان عملکرد و ماهیت احمدی نژاد سالیان سال در زندان و حصرند، در حالی که احمدی‌نژاد حاشیه امن دارد و هرچه می‌خواهد می گوید و انجام می‌دهد؟

غلامرضا حیدری در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس هم خودکشی‎های در زندان را قابل تامل دانست و هم عدم وحدت رویه در برخورد با احمدی‌نژاد و افشا کنندگان او را.

به گزارش آفتاب صبح، خبر آنلاین نوشت: نماینده تهران با اشاره به سخنان روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره حصر گفت: آقای اژه‌ای مسئله حصر محصورین را به تصمیم شورای عالی امنیت ملی مربوط دانست. شورایی که رئیس‌جمهور، رئیس آن است.

او از رئیس‌جمهور خواست با مردم صادق باشد و ادامه داد: اعتماد عمومی مردم یکی از بزرگترین سرمایه های نظام است. چرا نسبت به این مسئله بی‌توجهی می‌شود؟ منافع ملی نظام ایجاب می کند در زمینه رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد و رفع محدودیت‌های آقای خاتمی با مقام معظم رهبری صحبت کنید و تقاضا داشته باشید.

وی هم‌چنین با بیان اینکه احمدی‌نژاد و حامیانش در جریان‌سازی‌های مختلف علیه نظام آزادی عمل دارند، پرسید: این چگونه است؟ چرا افشا کنندگان عملکرد و ماهیت احمدی نژاد سالیان سال در زندان و حصرند، در حالی که احمدی‌نژاد حاشیه امن دارد و هرچه می‌خواهد می گوید و انجام می‌دهد؟

وی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور معرفی مافیای پشت پرده موسسات مالی و اعتباری و گرفتن پول‌های به غارت رفته مردم چه شد؟ قرار بود دولت شما دولت پاسخگو باشد. امیدواریم شما به سوگندی که به قانون اساسی خوردید و به قولی که به مردم دادید وفادار بمانید. شما باید الگو باشید نه اینکه باعث بی اعتمادی به نظام و حاکمیت شوید.

ارسال دیدگاه شما