کد خبر : 106374 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر - 12:52
بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی حسين مهري رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك صنعت و معدن که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، از شرکتهای تدبيرسازان سرآمد ، مارال صنعت جاويد، اروم آدا و محورسازان چي چست این استان بازديد كرد.

حسين مهري رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك صنعت و معدن که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، از شرکتهای تدبيرسازان سرآمد ، مارال صنعت جاويد، اروم آدا و محورسازان چي چست این استان بازديد كرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ،شركت تدبيرسازان سرآمد كه بزرگترين طرح نيروگاهي در منطقه شمال غرب است با 308 ميليون يورو تسهيلات بانك صنعت و معدن و با ظرفيت 500 مگاوات به بهره برداري رسيده و براي 60 نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد كرده است.
شركت مارال صنعت جاويد در زمينه توليد انواع تريلر فعاليت داشته و با ظرفيت سالانه 1500 دستگاه و با سرمايه 300 ميليارد ريال آغاز به كار كرده و هم اكنون با تسهيلات 12 ميليار توماني اين بانك براي بيش از 250 نفر اشتغالزايي داشته است.
شركت محورسازان چي چست نيزجهت توليد انواع تريلر با ظرفيت سالانه 1400 دستگاه و اكسل عقب تريلر با ظرفيت 15 هزار عدد و قطعات زيربندي كفي با ظرفيت 15 هزار عدد در سال 95 به بهره برداري رسيده و با راه اندازي اين شركت 200 نفر در اين واحد مشغول به كار شده اند.
همچنين شركت اروم آدا حدود 4 ميليارد تومان از اين بانك تسهيلات دريافت كرده و هم اكنون 350 نفر در اين واحد مشغول به كار هستند.
گفتني است تاكنون بانك صنعت و معدن مبلغ 70 هزار ميليارد ريال به 450 طرح صنعتي در استان آذربايجان غربي تسهيلات پرداخت كرده كه ضمن ايجاد اشتغال بر توسعه صنعتي استان تاًثير چشمگيري داشته است.