کد خبر : 127115 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن - 13:06
برگزاری 4 دیدار، همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال "جام‌ تاپ" با پیروزی تیم قلم‌ ورزش آغاز شد سومین دوره مسابقات فوتسال "جام تاپ" همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر با پیروزی تیم قلم‌ ورزش آغاز شد.

سومین دوره مسابقات فوتسال "جام تاپ" همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر با پیروزی تیم قلم‌ ورزش آغاز شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، در سالروز ورود حضرت امام(ره) به کشور، مسابقات فوتسال "جام تاپ" به میزبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شنبه(۱۲ بهمن) با برگزاری 4 دیدار اولین روز خود را پشت سرگذاشت که طی آن تیم های قلم ورزش، بانک مهر، ایساکو و شرکت تجارت الکترونیک در گروه های اول و دوم این رقابت ها حریفان خود را شکست دادند.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره ای در شش گروه چهار تیمی در سالن فدراسیون هندبال برگزار می شود و امروز در دیدار افتتاحیه تیم قلم‌ ورزش با حضور فریدون آسرایی خواننده نام آشنای کشور 4 بر 2 تیم پشتیبان فناوری پارسیان را مغلوب کرد. تیم قلم‌ ورزش به مربیگری ابوالفضل کشاورز با دو گل علی اکبر ماهوت فروش، تک گل علی فرهنگ زاد و تک گل بازیکن حریف، تیم برتر این دیدار بود.

در سایر بازیهای امروز، تیم بانک مهر در دومین بازی گروه یک 3 بر 2 هما را برد و از گروه دوم، ابتدا فرهنگ ارتباطات و ایساکو مقابل هم صف آرایی کردند که تیم ایساکو 4 بر یک فاتح میدان شد و سپس شرکت تجارت الکترونیک 3 بر 2 تیم حوزه علمیه قم را از پیش رو برداشت.

بنا به همین گزارش، امروز این مسابقات در حالی ادامه می یابد که دو تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی(قلم ورزش) و فوتبال ۱۲۰ به عنوان مهمان در این رقابتها حضور  خواهند داشت و تیم فوتبال ۱۲۰ با عادل فردوسی پور روز دوشنبه مقابل مترو به میدان می رود.
بازیهای روز دوم:
صنعتی بهشهر- فلات قاره
بیمه ایران- پتروپار
 طلوع پخش- شیر پاستوریزه
گاز تهران- فرادیس البرز