کد خبر : 127545 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ آبان - 12:11
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران: عضویت در جمعیت هلال احمر موجب افتخار است مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران عضویت در جمعیت هلال احمر را موجب افتخار دانست و گفت: این سازمان نقش بسیار مهمی در امداد رسانی به آسیب دیدگان در مواقع بروز بحران ‌های طبیعی و غیر طبیعی در داخل و خارج از مرزها دارد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی  در دیدار و گفت وگو با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، عضویت در این سازمان را برای خود افتخاری بزرگ توصیف کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با ارایه طیف وسیعی از خدمات امدادی و گستردگی ماموریت ها و در شرایط اضطراری در کاهش آلام حادثه دیدگان حوادث گوناگون نقش اساسی و تاثیر گذاری دارد.

موسوی با اشاره به وظایف این شرکت در باب مسئولیت های اجتماعی همسو با وظایف ذاتی، اظهار کرد: در جریان سیل در استان خوزستان، ملی حفاری تمامی امکانات خود را برای خدمات رسانی به ساکنان مناطق شهری و روستایی در کنار دستگاه های اجرایی و امدادی از جمله جمعیت هلال احمر به کارگرفت و  هم اکنون نیز  آمادگی خود را برای همکاری با هلال احمر در موارد ضروری اعلام می دارد.

در این دیدار که رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران نیز حضور داشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به وظایف و مسئولیت های خطیر هلال احمر در حوادث مختلف و غیر مترقبه از اهتمام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مجموعه کارکنان این شرکت در همکاری و همیاری با این جمعیت قدردانی به عمل آورد.

دکتر علی خدادادی گفت: هلال احمر دارای مجموعه های متعددی است که طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را در بر می‌ گیرد که از آن جمله سازمان های امداد و نجات، داوطلبان و جوانان است.

در این نشست  زمینه های همکاری میان ملی حفاری و جمعیت هلال احمر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در این ارتباط بررسی های کارشناسی صورت پذیرد و میان جمعیت هلال احمر استان و فوریت های پزشکی شرکت در مباحث کاربردی مختلف از جمله موضوع آموزش کارکنان تفاهمنامه همکاری تنظیم و مبادله گردد.