کد خبر : 127575 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۸ آذر - 14:40
مهرزاد دایی: تلاش می کنیم با گل ریحان به لیگ برتر سعود کنیم مهرزاد دایی کمک مربی تیم گل ریحان البرز گفت: من مدرک B اسیا را دارم و با کمک سرمربی تیم کارم را در تیم گل ریحان البرز شروع کردم و باعث افتخار هست که در این تیم کار می کنم.

 مهرزاد دایی کمک مربی تیم گل ریحان البرز گفت: من مدرک B اسیا را دارم و با کمک سرمربی تیم کارم را در تیم گل ریحان البرز شروع کردم و باعث افتخار هست که در این تیم کار می کنم.

به گزارش آفتاب صبح، وی ادامه داد: بازی اول متاسفانه بخاطر دیر شکل گرفتن تیم و شرایط اول فصل که هر تیمی دچار این مشکلات می شود شرایط سخت بود. در بازی اول تعداد بازیکنان ما زیاد نبوده واین کار ما سخت کرده بود. ما در بازی اول هماهنگی لازم را نداشتیم و فشار بازی بسیار زیاد بود. متاسفانه در نیمه اول یک پنالتی از دست دادیم وخداراشکر در دقایق پایانی گل مساوی را هم زدیم.

فرزند محمد دایی در خصوص بازی مقابل نود ارومیه اظهار داشت:  بازی بعدی با تیم نود ارومیه که ما مهمان انها هستیم. با توجه به اضافه شدن بازیکنان به امادگی خوبی دست پیدا کردیم. انها تیم جوان و با شخصیتی هستند وامیدواریم برنده بازی شویم. تیم ما اخرین تیمی بود که بسته شد و کل تیم عوض شده وامیدوارم به جایگاه میخواهم برسیم . تمام
 تلاش ما این است که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. در پایان باید از عموی خودم علی دایی تشکر کنم واز پدرم محمد دایی و از مربیان ارژانتینی مثل بیلسا وسیمونه تشکر کنم.