کد خبر : 187955 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ آبان - 16:42
دستاوردی جدید برای همه مشتریان بانک آینده: جزییات خدمات منحصر به فرد سامانه «کیلید» برای صاحبان چک بانک‎ آینده با هدف توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیکی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، به‌ویژه در ایام همه‌گیری بیماری کرونا و هم‌چنین بر اساس نیازسنجی‌های کسب و کار، خدمات و قابلیت‌های جدید و توسعه داده شده در سامانه کاربردی «کیلید» را برای بهره‌مندی عموم مشتریان از خدمات منحصر به‌فرد آن فراهم نموده است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک آینده: امکان فعال‌سازی غیرحضوری سامانه کیلید با استفاده از رمز دوم پویای کارت مشتریان بانک آینده، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به مشتری هنگام ورود به سامانه موبایلی کیلید، ارسال پیامک هنگام ثبت و انتقال چک برای امضاداران در سامانه صیاد (پیچک)، ایجاد قابلیت درج شرح/ بابت در عملیات ثبت و انتقال چک توسط مشتری، ایجاد قابلیت نمایش نام گیرنده چک (در صورتی‌که گیرنده مشتری بانک آینده نباشد) در زمان ثبت و انتقال چک، ایجاد قابلیت درج شرح برای آخرین انتقال در چک، ایجاد قابلیت استعلام چک با استفاده از سری/ سریال چک، ایجاد قابلیت عودت انتقال چک و امکان استعلام عودت چک در گزینه «استعلام انتقال/ عودت (چندامضایی)» از ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراهم شده برای مشتریان این سامانه هستند.

«کیلید»، بانک همراه مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ برای رفع نیازها و انجام امور بانکی و مالی آن‌ها است.

هم‌چنین، با استفاده از سامانه «کیلید» بانک‎ آینده، شما می‌توانید مشتری بانک آینده شده و با افتتاح حساب به‌عنوان مشتری بانک، از خدمات مشاهده و دریافت صورت‌حساب، انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی (پایا، ساتنا)، انتقال از طریق شماره موبایل، دریافت فهرست حساب‌ها به‌همراه شماره شبا، استعلام چک‌های صیاد و سایر موارد بهره‌مند شوید.