کد خبر : 187989 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۱۳ آذر - 17:16
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه شرکت بیمه کوثر با بهره‌گیری از رویکرد تخصصی، شفاف و پاسخگوی خود درزمینه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری توانسته رضایت و منافع ذی‌نفعان را بیش از پیش فراهم کند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر: حمد و سپاس خداوند متعال را که فرصت و توفیق گام برداشتن در مسیر خدمت‌رسانی برای تامین آرامش و امنیت‌خاطر آحاد مردم و پشتیبانی فعالان اقتصادی کشور عزیزمان را به ما عطا کرده است. بلایای طبیعی، بیماری‌های مختلف همچون کرونا، خشکسالی، فشار و تحریم و رکود اقتصادی و... همگی می‌توانند تهدیدی غیرقابل پیش‌بینی و شدید برای مردم و تداوم عملیات سازمان‌ها باشند.
روز سیزدهم آذر روز ملی بیمه فرصتی است برای تقدیر از همه تلاشگران این صنعت که همواره آماده خدمت‌رسانی مطلوب و به موقع به مردم و رفع دغدغه زیان‌دیدگان هستند. باعث افتخار است به‌ عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت بیمه و به نمایندگی از همه همکاران و نمایندگان متعهد و متخصص شرکت ارزشی و فاخر بیمه کوثر، روز ملی بیمه را به تمام فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گویم و امیدوارم با نوآوری و ارایه خدمات بیمه ای نوین و تسریع و تسهیل در دسترسی آحاد جامعه به خدمات بتوانیم در زمینه اعتمادسازی و مدیریت ریسک، دستاوردهای ارزشمندی را شاهد باشیم.
شرکت بیمه کوثر با بهره‌گیری از رویکرد تخصصی، شفاف و پاسخگوی خود درزمینه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری توانسته رضایت و منافع ذی‌نفعان را بیش از پیش فراهم کند که این عملکرد مناسب، نتیجه تلاش‌های دلسوزانه، همکاری، همراهی، همدلی و هم‌افزایی همه اعضای تیم کوثر اعم از سهام‌داران، هیات‌مدیره، کارکنان و نمایندگان محترم است که با رعایت و حفظ حقوق بیمه‌گذاران همواره موجبات آرامش و امنیت‌خاطر آنان را فراهم می‌کنند. بر خود لازم می‌دانم همیشه قدردان زحمات صادقانه و خالصانه شما باشم که فداکارانه می‌کوشید تا نام ارزشی کوثر و مفهوم خیر کثیر در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی معنا و تجلی یابد. سلامتی و توفیق روزافزون برای شما و همه مسئولان، کارگزاران و فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواهانم.