کد خبر : 218345 تاریخ : ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۴ آبان - 22:24
فرماندار همدان اعلام کرد جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند، اقبال به کتاب را کم کرده است فرماندار همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های کتابخوانی در حال انجام است، گفت: جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند، اقبال به کتاب را کم کرده است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، اظهار کرد: از آنچه در غزه رخ داده غمگین هستیم و هیچ اقدامی نمی‌توانست به این شکل ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی را نشان دهد که جامعه جهانی، مردم مسلمان و کل بشریت از آن مطلع هستند.

مخفی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های کتابخوانی در استان در حال انجام است، عنوان کرد: ساخت کتابخانه، تامین کتاب و دسترسی‌پذیری آن به خوبی در حال انجام است؛ گرچه مسئله مهم رغبت به کتاب است که جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند اقبال به کتاب را کم کرده است.

وی ادامه داد: باید کتابخوان کردن افراد را از مدارس شروع کنیم و هنرمندانه به تبیین اهمیت کتابخوانی، معرفی خوب کتاب و تبلیغ آن پرداخته شود.

فرماندار همدان با تاکید بر در پیش بودن انتخابات، گفت: اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح باید در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات برای مردم تبیین شود.

هزار و ۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی سطح استان همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه با شعار «آینده خواندنی است» برگزار می‌شود.