کد خبر : 94667 تاریخ : ۱۳۹۶ شنبه ۷ بهمن - 10:11
جلسه شورای اداری پست بانک استان یزد با حضور عضو هیات مدیره برگزارشد قزلباش در این جلسه به بررسی وضعیت تسهیلات مخصوصا تسهیلات صندوق توسعه ملی و تسهیلات اشتعالزائی طرح ملی روستائی پرداخت و برای تمدید تسهیلات صندوق توسعه ملی قول مساعد داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی پست بانک: جلسه شورای اداری پست بانک استان یزد با حضور دکتر صباغی عضو هیات مدیره، داود قزلباش مدیراموراعتباری و وصول مطالبات، محمدابراهیم عین علیان رئیس اداره کل بانکداری خرد و امورباجه ها، علی قاسمی مدیرشعب و جمعی از کارکنان استان، چهارم بهمن ماه برگزار و طی آن صباغی به تبیین وضعیت جاری بانک و مسائل پیش رو پرداخت و خواستار همت و تلاش تمامی کارکنان برای افزایش درآمد و منابع شد.


قزلباش در این جلسه به بررسی وضعیت تسهیلات مخصوصا تسهیلات صندوق توسعه ملی و تسهیلات اشتعالزائی طرح ملی روستائی پرداخت و برای تمدید تسهیلات صندوق توسعه ملی قول مساعد داد.

عین علیان هم به بیان الزامات جدید بانک مرکزی درخصوی تبدیل دفاتر به باجه های بانکی و فرآیند انجام این مهم توضیحات لازم را ارائه کرد.

همچنین قاسمی ضمن ارائه گزارش عملکرد، وضعیت پست بانک استان را مناسب عنوان کرد و خواستار حمایت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برای رفع برخی مشکلات خصوصا کمبود نیروی انسانی شد.

گفتنی است: هریک از کارکنان حاضر در این جلسه نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات، دیدگاه ها و نظرات خود را درخصوص بهبود امور ارائه کردند.