• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105817 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۳/۱۹ - 13:43
معتمدين و ريش سفيدان بايد مدلي از اعتماد، آرامش و تعامل براي مردم و جامعه باشند
استاندار سیستان و بلوچستان:

معتمدين و ريش سفيدان بايد مدلي از اعتماد، آرامش و تعامل براي مردم و جامعه باشند

استاندار در ديدار با معتمدين شهرستان دلگان گفت: معتمدين و ريش سفيدان بايد مدلي از اعتماد، آرامش و تعامل براي مردم و جامعه باشند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي استانداري، سيد دانيال محبي در ديدار با جمعي از معتمدين، ريش سفيدان و نخبگان شهرستان دلگان با بيان اينكه تنوع قومي و عشيره اي در استان يك ظرفيت است، اظهار داشت: معتمدين و ريش سفيدان بايد در جهت همگرايي، اخوت و رفع اختلافات بين طوايف تلاش كنند و همگرايي و وحدت در استان را دنبال كنند.

وي با اشاره به قتل اخير دختر بچه دلگاني و تاكيد بر برخورد قانوني با عامل اين جنايت، گفت: همه ي معتمدين و مسئولين وظيفه ايجاد وحدت و مودت بين مردم را دارند و در قبال اينگونه حوادث و قتل هاي ناشي از درگيري هاي طايفه اي در برابر خدا و مردم بايد پاسخگو باشند.
استاندار با بیان اینکه شهرستان دلگان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی اعم از نیروی انسانی و کشاورزی می باشد، بر استفاده از این ظرفیت ها در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و استان تاکید کر.
محبی با بیان اینکه عامل توسعه، فکر افراد است، گفت: تفکر توسعه ای می‌تواند همه شرایط و ظرفیت های در اختیار را برای ایجاد توسعه به کار بگیرد.
وی ادامه داد: شاخص ترین رکن توسعه انسان است و هر جامعه ای که انسانهای بالنده از نظر فکری داشته باشد قادر خواهد بود برای توسعه، فکر، برنامه ریزی و ایده پردازی کند.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهرستان دلگان به لحاظ اقلیمی و جغرافیایی دارای ظرفیت های خوبی برای اجرای طرح های پرورش شتر و پرورش دام های سبک و سنگین است و باید در کنار کشت محصولات کشاورزی منحصر بفرد؛ صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی آن نیز فراهم شود تا ضمن تجاری سازی این محصولات بستر ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم گردد.

ارسال دیدگاه شما