• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127174 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۲/۵ - 11:26
ارتباطات مخابراتی در آذربایجان غربی پس از وقوع زلزله پایدار است

ارتباطات مخابراتی در آذربایجان غربی پس از وقوع زلزله پایدار است

مدیر کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: به رغم وقوع زلزله صبح امروز در استان آذربایجان غربی، وضعیت ارتباطات مخابراتی این استان در حالت پایدار قرار دارد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران ، محمدرضا بیدخام گفت:پس از وقوع زلزله صبح امروز در استان آذربایجان  غربی، وضعیت ارتباطات این استان در حالت پایدار قرار دارد و ارتباطات تلفنی و موبایل این استان بدون قطعی بوده و کاملا در حالت عادی قرار دارد.

وی تاکید کرد: در همین حال وضعیت اینترنت نیز در حالت پایدار قرار دارد و هیچ گونه قطعی تاکنون در این زمینه گزارش نشده است.

مدیر کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ گزارشی در مورد آسیب احتمالی به شبکه ارتباطی تاکنون دریافت نشده و جای نگرانی در این زمینه نیست و امکاناتی در مخابرات منطقه مهیا شده  است تا در صورت وقوع حادثه و قطعی احتمالی از آنها برای برقراری ارتباط استفاده شود.

وی از مردم مناطق زلزله زده خواست که حتی الامکان از تماس های غیر ضروری طولانی  به علت افزایش بار ترافیکی ارتباطات،  پرهیز کرده و برای برقراری ارتباط از پیامک و تماس کوتاه استفاده کنند.

گفتنی است ؛ مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعتی پیش اعلام کرد زلزله ۵.۷ریشتری در عمق ۶کیلومتری زمین شهرهای آذربایجان‌غربی را لرزاند. کانون این زمین‌لرزه قطور در نزدیکی خوی گزارش شده است.این زلزله در تبریز و شهرهای اطراف نیز احساس شده است.

ارسال دیدگاه شما