• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127532 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۸/۱۰ - 14:45
سیامک کوروشی: اشتباه کردم از قطر برگشتم

سیامک کوروشی: اشتباه کردم از قطر برگشتم

سیامک کوروشی دلیل جدایی اش از ملوان را بازی در لیگ برتر عنوان می کند و اعتقاد دارد تصمیمات اشتباه او را از اهدافش دور کرده.

سیامک کوروشی دلیل جدایی اش  از ملوان را بازی در لیگ برتر عنوان می کند و اعتقاد دارد تصمیمات اشتباه او را از اهدافش دور کرده.

به گزارش آفتاب صبح، سیامک کوروشی در خصوص شرایطش گفت: بعد از اینکه لیگ تمام شد  یک هفته ای استراحت  کردم و بعد تمریناتم را زیر نظر بدنساز فوتبالی شروع کردم. هوازی و تمرینات وزنه انجام دادم  و شرایط بدنی یک بازیکن کاملا آماده را دارم.


او که فصل پیش در ملوان توپ می زد در خصوص جدایی از این تیم ادامه داد: قرارداد من با ملوان یک نیم فصل بود و می‌خواستم در لیگ  لیگ برتر بازی کنم  برای همین جدا شدم.شرایط ملوان بد بود اما خدا را شکر توانستیم این تیم را نگه داریم.


این بازیکن که زمانی درخشش بسیار خوبی در تیم هایی مثل نفت تهران و سایپا داشت در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش رفتن به قطر باعث افت فوتبالش شد یا خیر عنوان کرد: من می خواهم یک سری مسائل را باز نکنم و بعد از چند سال است که دارم مصاحبه می‌کنم ولی  قبول ندارم که دلیلش قطر است بازیکنانی مثل رامین رضاییان، پورعلی گنجی، طارمی و ... در قطر اوضاع خوبی داشتندو دارند .  من اشتباه کردم که برگشتم. بابت یکسری  شرایط هوایی شدم و تصمیم گرفتم برگردم و اینها جزو چالش‌های کارمن و  همچنین انتخاب اشتباه بود . سال پیش من داشتم به لوکوموتیو ازبکستان می‌رفتم و  به خاطر مسائل مالی لغو شد و ترجیح دادم در ملوان بازی کنم تا بیرون نمانم. شرایط ملوان خوب نبود اما به خاطر خاطرات خوبی که با این تیم  داشتم خواستم که به آنها کمک کنم.


کوروشی در پایان در خصوص اتفاقات فوتبال ما مثل تغییرات متعدد و مسائل و مشکلات مالی افزود: این اتفاقات مرز عجیب غریب را هم رد کرده و ما فقط در ایران از این مسائل می‌بینیم. واقعاً نمی‌دانم که یکسری  از بازیکنان چگونه راحت جابجا می شوند و  هیچ کس نیست که حواسش به این  مسائل باشد هر کسی هر کاری دوست دارد انجام میدهد. هر کسی می آید چون شش ماه بیش تر سرکار نیست هر کاری دوست دارد انجام می دهد و می گوید  همین که پول درآورم کافی است .به همین خاطر وقتی ثبات  نباشد این اتفاقات  می افتد.

ارسال دیدگاه شما