• ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Friday 29 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127551 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۸/۲۰ - 15:03
بیمه تكمیلی درمان كاركنان قراردادی شركت ملی حفاری ایران تمدید شد
رئیس اداره خدمات بیمه ای شرکت ملی حفاری ایران:

بیمه تكمیلی درمان كاركنان قراردادی شركت ملی حفاری ایران تمدید شد

رئیس اداره خدمات بیمه ای شرکت ملی حفاری ایران از تمدید بیمه تکمیلی درمان کارکنان قراردادی شرکت تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محمد بهشتی منش روز دوشنبه (19 آبان ماه)، گفت: همچنین نسبت به تمدید بیمه درمان کارکنان پیمانکاری مستمر غیر پروژه ای و کارکنان حجمی با شرکت بیمه دانا تا پایان دی ماه اقدام گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت ملی نفت ایران برای تعیین شرکت بیمه گر جدید در دی ماه مناقصه برگزار می کند برای جلوگیری از ایجاد وقفه در بیمه تکمیلی درمان کارکنان، تمدید قراردادهای محدود با شرکت های بیمه گر در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی منش اظهار کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی برای کارکنان پیمانکاری 20 درصد سهم کارکنان و 80 درصد سهم کارفرما و برای کارکنان حجمی که زیر پوشش بیمه دانا قرار دارند همچون گذشته برای این دوره سه ماهه بر اساس 50 هزار تومان الحاقیه صادر شد.

رئیس اداره خدمات بیمه ای شرکت ملی حفاری ایران درباره آخرین اقدامات به عمل آمده در ارتباط با بیمه اموال و تجهیزات شرکت توضیح داد: تمام مراحل اداری در امور قراردادها و کمیسیون مناقصات انجام شده و در انتظار گشایش پاکات و مشخص شدن شرکت بیمه گر هستیم.

وی گفت: در مورد بیمه مسئولیت های مدنی مربوط به حوادث کارکنان با شرکت بیمه تعاون تا نیمه اول بهمن قرارداد داریم و پس از آن برای یکسال با شرکت بیمه پارسیان قرارداد منعقد می شود.

 بهشتی منش در خصوص بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین شرکتی نیز اظهار کرد: در این زمینه ملی حفاری با شرکت بیمه دانا قرارداد دارد و تا آبان ماه 1400 استمرار خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه شما