• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127631 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۶ - 22:08
ملی حفاری با هدف ایجاد اکوسیستم هوشمندسازی ناوگان عملیاتی تفاهمنامه سه جانبه امضا کرد

ملی حفاری با هدف ایجاد اکوسیستم هوشمندسازی ناوگان عملیاتی تفاهمنامه سه جانبه امضا کرد

شركت ملی حفاری ایران، ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شركت دانش و فناوری انرژی پارسیان تفاهمنامه همكاری امضا كردند.


به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران:همزمان با سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت ملی حفاری ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی) و شرکت دانش و فناوری انرژی پارسیان (ITECH) تفاهمنامه سه جانبه امضا کردند.

این تفاهمنامه میان سید عبداله موسوی؛ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مهدی شریف زاده؛ دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی و امیرعابدپور؛ شتاب دهنده دانش بنیان شرکت دانش و فناوری انرژی پارسیان امضا و مبادله شد.

این تفاهمنامه در موضوع همکاری مشترک در مسیر ایجاد اکوسیستم هوشمند سازی ناوگان صنعت حفاری ایران با هدف شکل دهی و شتاب دهی به استارت آپ های نرم افزاری و سخت افزاری فناورانه تدوین و مدت اجرای آن دو سال تعیین شده که با توافق طرفین قابل تمدید است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این نشست با بیان اینکه استفاده از فناوری ها و دانش روز در جهت افزایش راندمان کار همواره مورد اهتمام این شرکت قرار داشته و دارد، اظهار کرد: در برنامه های شرکت ایجاد سیستم های هوشمند سازی و فناورانه با همکاری شرکت های دانش بنیان در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء کمیّت و کیفیت کار تعریف شده است.

وی افزود: ملی حفاری در سال های اخیر با همکاری و همیاری سازندگان و صنعتگران داخلی، بخش قابل توجهی از نیازهای خود را از طریق بومی سازی قطعات و تجهیزات تامین کرده و توانسته است به نحو مطلوب پاسخگوی صنعت نفت کشور باشد و این روند حتی در حدود یک سال گذشته که جهان درگیر همه گیری ویروس کرونا است با به کارگیری ظرفیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی استمرار و کارکنان شرکت بدون وقفه و به طور شبانه روزی در حال ارائه عملیات حفاری و خدمات جانبی این صنعت  هستند.

دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی نیز با اشاره  به اینکه شرکت ملی حفاری ایران یک شرکت توانمند و برخوردار از نیروهای متخصص و مجرب در کشور و منطقه است که نقش اساسی در حفاری چاه های نفت و گاز برعهده دارد، اظهار کرد: از فرصت همکاری با این شرکت استقبال و تلاش خواهد شد تا اهداف مورد نظر در این تفاهمنامه محقق شود.

ارسال دیدگاه شما