• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127632 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۶ - 22:08
قرارداد همکاری ملی حفاری و فناوری تجهیزات سرچاهی امضا شد

قرارداد همکاری ملی حفاری و فناوری تجهیزات سرچاهی امضا شد

شركت ملی حفاری ایران و شركت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتكو ) در زمینه تامین نیازهای كاربردی در تكمیل عملیات حفاری چاه های نفت و گاز قرارداد همكاری امضا كردند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، قرارداد تأمین نیازهای کاربردی در تکمیل عملیات حفاری چاه های نفت و گاز در سومین روز کاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران به امضای سید عبداله موسوی؛ مدیرعامل ملی حفاری و امیرمهدی جواهر دشتی؛ مدیرعامل وتکو رسید.

در آیین امضا و مبادله این قرارداد همکاری مقرر  شد، شرکت وتکو در مدت تعیین شده در این سند نسبت به تأمین تجهیزات و ادوات سرچاهی مورد نیاز ملی حفاری حسب قیمت های مورد توافق اقدام کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد گفت: با توجه به ورود این شرکت به اجرای پروژه های میدان محور و انجام پروژه های سطح الارضی و تحت الارضی، لزوم همکاری با شرکت های توانمند داخلی در موضوع ساخت تجهیزات و ادوات، بسیار با اهمیت است.

عبدالله موسوی افزود: شرکت ملی حفاری ایران در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت و  وزارت نفت، تأمین حداکثری نیازهای کالایی خود را در بخش های عملیات حفاری و خدمات جانبی فنی و مهندسی از منابع داخلی  در دستور کار قرار داده و در این ارتباط با افزون بر ۱۳۰ شرکت سازنده و مجموعه های بزرگ صنعتی در استان های مختلف کشور همکاری مستمر دارد.

مدیرعامل شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو ) نیز با بیان اینکه این شرکت از زیر مجموعه های شرکت صنایع تجهیزات نفت، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است، گفت: فعالیت وتکو به عنوان یکی از شرکت های عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، در زمان حاضر روی طراحی، ساخت و نصب تجهیزات سرچاهی تمرکز دارد.

جواهر دشتی افزود: شرکت وتکو به عنوان یک شرکت دانش بنیان با برخورداری از امکانات و توانمندی مهندسی و دارابودن نیروی انسانی متخصص، قابلیت تولید انواع محصولات به صورت صد درصد داخلی براساس استانداردهای بین المللی و مورد تایید صنعت نفت را داراست و از پیشگامان ساخت تجهیزات سرچاهی نظیر انواع ول هد (well Head) و کریسمس تری ( Christmas Tree)،  شیرآلات تا فشار Psi ۱۵۰۰۰  در کشور است و تا کنون تعداد بیشماری از این اقلام را تولید و تحویل کارفرمایان مختلف از جمله شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز پارس، نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه آن، شرکت نفت فلات قاره و بسیاری از شرکت های دیگر کرده است.

 

 

ارسال دیدگاه شما