• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127650 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - 21:51
سامانه متمرکز و یکپارچه پاسخگویی مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران رونمایی شد

سامانه متمرکز و یکپارچه پاسخگویی مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران رونمایی شد

نشست ویدیوکنفرانسی رونمایی از سامانه متمرکز پاسخگویی مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران امروز یکشنبه 19 بهمن 99 برگزارواین سامانه با حضور مدیرعامل و معاونین ستادی شرکت و همچنین مدیران مخابرات مناطق و حوزه بازرسی در سراسر کشور رونمایی شد.

 به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این نشست با اشاره به حجم ارایه خدمات شرکت گفت: لزوم راه اندازی این سیستم بسیار مهم بود و با راه اندازی آن رضایتمندی مشتریان و مردم افزایش پیدا می کند

وی افزود: البته خود سیستم نیز باید به گونه ای باشد که در عین متمرکز بودن برای همه در سراسر کشور قابل استفاده باشد، چون لازمه بسط هر سیستمی درست کار کردن و بهره برداری درست از آن است.

در ادامه این جلسه آقای پیمان فیضی سرپرست مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح ویژگیهای این سامانه خاطرنشان کرد:هدف کلی از این سامانه تجمیع و در نهایت کاهش سیستماتیک شکایات است که امیدواریم با رونمایی از این سامانه به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: افزایش رضایتمتدی مشتریان و کاهش شکایات از طریق ریشه یابی علل شکایات، کاهش میانگین زمان پاسخگویی و بهبود فرایند پاسخگویی از ویژگی های ممتاز این سیستم است.

همچنین وجود داشبوردهای مدیریتی، امکان مشاهده و پیگیری سوابق شکایات مشتری و تجمیع مبادی ورودی نظرات و شکایت ها نیز از دیگر ویژگی های سامانه یکپارچه مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران است.

 

دیدگاه‌های دیگران

م
مجیدمحسنی |
مخالف 0 - 0 موافق
باسلام باعنایت‌به اینکه حق جذب برای کارکنان انجام‌شده مابازنشسته ۹۷ هستیم کی به ما پرداخت میشود
ف
فرج اله احمدی |
مخالف 0 - 0 موافق
سلام. واقعا خجالت آور است ،حدود یکسال است،خط تلفن ثابت منزل بنده خراب است ،و هیچ توجه نمی شود. ۰۲۱۷۷۳۴۸۶۴۵

ارسال دیدگاه شما