• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127695 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - 22:43
چهاردهمین دستگاه یونیت ارائه خدمات مقابله با گاز سولفید هیدروژن به تجهیزات ایمنی شركت افزوده شد
مدیر HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران:

چهاردهمین دستگاه یونیت ارائه خدمات مقابله با گاز سولفید هیدروژن به تجهیزات ایمنی شركت افزوده شد

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران از افزوده شدن چهاردهمین دستگاه یونیت ارائه خدمات مقابله با گاز سولفید هیدروژن به تجهیزات ایمنی این شرکت خبر داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعید قربانی روز چهارشنبه (20 اسفندماه 99) گفت: این دستگاه توسط کارشناسان این مدیریت با استفاده از امکانات و توانمندی های داخلی ساخته و پس از تست های کیفی و بررسی استانداردها، آماده کاربست در موقعیت های عملیاتی حفاری است.

وی با بیان اینکه واحد خدمات ایمنی مقابله با گاز سولفید هیدروژن یکی از واحدهای زیرمجموعه این مدیریت است که ارائه خدمات مقابله با گاز H2S را برعهده دارد، توضیح داد: این گاز بسیار سمی، بی‌رنگ، قابل اشتعال، با بوی آزاردهنده و سنگین‌تر از هوا است که برای سلامت کارکنان مضر و به تجهیزات آسیب می رساند.

قربانی افزود: یونیت های پیش گفته انتشار و میزان گازهای سمی سولفید هیدروژن قابل اشتعال را در اطراف و کانون دستگاه های حفاری که براساس ارزیابی ریسک تعیین می‌شود، به ‌صورت ۲۴ ساعته و برخط، پایش و اعلام می کنند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این دستگاه ها می‌توانند با ذخیره و در دسترس قرار دادن هوای تنفسی از طریق سیلندرها و شبکه انتقال هوای تنفسی از سلامت کارکنان دستگاه حفاری به‌ ویژه کارکنان مستقر بر روی دکل و مخازن سیال محافظت نماید.
     
 

 

ارسال دیدگاه شما