• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 147847 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۴/۲۳ - 20:59
برخورداری بازرگانان و واحدهای تولیدی داخلی از به روزترین خدمات ارزی
مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر خبر داد:

برخورداری بازرگانان و واحدهای تولیدی داخلی از به روزترین خدمات ارزی

مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر گفت: در حال حاضر و با توجه به دریافت مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی آماده ارائه تمامی خدمات ارزی به منظور تسهیل در امور واردکنندگان کالا و خدمات و واحدهای تولیدی داخلی هستیم.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم رشیدی با بیان این مطلب افزود: در پی اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان، بانک شهر با تدابیر هوشمندانه و با بهره مندی از همکاران ساعی و کوشا در سطح شعب توانسته سهم بزرگی در رفع نیازهای ارزی مشتریان داشته باشد.
رشیدی تصریح کرد: در همین خصوص و بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بانک مرکزی، سهم بانک شهر در ارائه خدمات ارزی جهت واردات کالا و خدمات طی سال گذشته به نحوی بوده که این بانک را در جایگاه ۳ بانک برتر ارزی در کشور قرار داده است.
وی ادامه داد: ارائه تسهیلات ارزی به تولیدکنندگان و واردکنندگان کالای های اساسی، نگهداری و مدیریت وجوه ارزهای حاصل از صادرات و ارائه انواع خدمات ارزی به موسسات مالی نظیر شرکت های تضامنی و صرافی های مجاز بخشی از مهم ترین اقدامات بانک شهر بوده است.
مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر گفت: همچنین با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» این بانک از ابتدای سال جاری با افزایش تعاملات با واحدهای تولیدی و بازرگانی معتبر برای رفع نیازهای بانکی آنها در تمام حوزه های بانکی تلاش گسترده ای انجام داده است.
رشیدی در پایان تاکید کرد: در ماه های اخیرنیز با ارائه خدمات نوین در قالب تسهیلات کوتاه مدت، مشارکت مدنی ارزی و خرید دین، صدور انواع ضمات نامه های ارزی و ... به فعالان صنایع غذایی و کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی، صنایع دارویی، نفتی و ... بخشی از مشکلات مهم آنان را مرتفع ساخته ایم.

 

ارسال دیدگاه شما