• ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ دي
  • اِلأِثنين ١٣ جمادي الثانيه ١٤٤٣
  • Monday 17 Jan 2022
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 187990 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۹/۱۳ - 17:16
رضایت مشتریان اصلی‌‌ترین سرمایه بیمه کوثر

رضایت مشتریان اصلی‌‌ترین سرمایه بیمه کوثر

بیمه کوثر با هوشمندسازی و افزایش کیفیت خدمات از طریق نوآوری، سرعت دسترسی، تفویض اختیار و پیگیری و تعامل موثر با بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اولویت شرکت که رضایت مشتریان است را دنبال می‌کند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مدیرعامل شرکت در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کشور، ضمن بیان مطلب فوق و با بیان اینکه نوآوری اثرات مناسبی بر رشد اقتصادی دارد، گفت: مفهوم کوثر خیر کثیر است و بیمه کوثر با تکیه بر سلامت، صداقت و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود سعی در افزایش رضایت مشتریان با ارایه خدمات در کوتاه‌ترین زمان از طریق نوآوری، هوشمندسازی و تفویض اختیار دارد.

ابوالفضل آقادادی تصریح کرد: بیمه‌گران به دنبال ایجاد مزیت رقابتی با اسـتفاده از یک محصول جدید، خدمت یا روش نو در رویه‌ها و کارکردهای کسب وکار بیمه هستند و فناوری‌های تحول‌آفرین همچون هوش مصنوعی، رایانش ابری، کلان داده و تحلیل داده، اینترنت اشیا، ربات‌ها، پرینت چهاربعدی و بلاک چین که ماهیت رقابت بازار را تغییر می‌دهند می‌توانند بر روی انتظارات افراد، فرایندهای عملیاتی و مدل‌های کسب‌وکار تاثیر گذاشته و بهره‌وری، کارایی و سوددهی را افزایش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کسب افزایش رضایت مشتریان باید به معیارهای مختلفی همچون رضایت مالی در مبلغ خسارت دریافتی با رعایت حق، انصاف، سادگی و سرعت در پرداخت آن، رسیدگی دقیق به شکایات، ارایه اطلاعات مناسب به مشتری در هنگام خسارت، تناسب شرایط بیمه‌نامه با نیاز مشتری، رضایت در حق‌بیمه پرداختی و سادگی و سرعت صدور، دانش همکاران و پاسخگویی دقت داشت تا بتوانیم آرامش‌خاطر و رضایت را برای همه ذی‌نفعان که اصلی‌ترین سرمایه‌های بیمه کوثر هستند به ارمغان آوریم.

 مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح اهدف بیمه کوثر از حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: مطمئنا هدف ما از این حضور، تعامل با سایر سازمان‌ها و افزایش سهم خود از بازار  با معرفی خدمات، توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای شرکت است.

ابوالفضل آقادادی درباره اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سودآوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نوآوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

 

ارسال دیدگاه شما