• ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Friday 29 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 187999 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۹/۲۴ - 10:28
جایزه بین المللی گردشگری حلال به یک ایرانی تعلق گرفت

جایزه بین المللی گردشگری حلال به یک ایرانی تعلق گرفت

دانشگاه پریزیدنت کشور اندونزی به عنوان دبیرخانه دائمی جایزه بین المللی گردشگری حلال، جایزه بین المللی گردشگری حلال را به یک ایرانی اعطا کرد.

 

جایزه بین المللی گردشگری حلال به دانشمند ایرانی تعلق گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه میراث تحریریه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان بین المللی سی تی وان جایزه بین المللی گردشگری حلال امسال به دکتر محمد شریف ملک زاده استاد دانشگاه و رئیس سازمان بین المللی سی تی و تنها صادر کننده پروانه بین المللی استاندارد محصولات گردشگری حلال در جهان تعلق گرفت.

دانشگاه پریزیدنت کشور اندونزی به عنوان دبیرخانه دائمی جایزه بین المللی گردشگری حلال، این جایزه را به پاس دستاوردها، تلاش‌های علمی و ارائه نظریات و راهکار‌های جدید در زمینه گردشگری حلال به دکتر محمد شریف ملک زاده اعطا می‌کند.

در بخشی از متن تقدیر نامه از این دانشمند ایرانی آمده است: بر این باوریم که نظریه گردشگری حلال، حمایت و نقش ارزنده‌ای در آموزش جهانی در حوزه گردشگری خواهد داشت.

مراسم اعطای جوایز گردشگری حلال به صورت دو سالانه و باهمکاری سازمان جهانی گردشگری در رشته‌های مدیر برتر، پژوهش برتر، کارآفرین برتر گردشگری و نوآوری برتر در حوزه گردشگری اعطا می‌شود.

نظریه گردشگری حلال که توسط این استاد ایرانی مطرح شده راهکار‌های جدیدی برای خروج از بحران‌های کنونی جهان در حوزه گردشگری ارائه کرده که مورد توجه سازمان‌های جهانی قرار گرفته است.

 

 

ارسال دیدگاه شما