• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 188062 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - 18:03
هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه
مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها بیمه کوثر گفت:

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه

هوشیاری شبکه فروش و ارائه خدمات بر مبنای شناسایی نیازهای مشتریان و پیشنهادهای بیمه‌ای به بیمه‌گذاران از عوامل تاثیر‌گذار بر سودآوری شرکت‌های بیمه در عملیات بیمه‌گری است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌‌عمومی بیمه کوثر، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.

وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه شما