• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 24 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 188076 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - 22:21
تکریم و معارفه مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان قزوین

تکریم و معارفه مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان قزوین

با حضور مدیرعامل و تنی چند از معاونان و مدیران بیمه کوثر، ضمن تکریم از مدیر سابق سرپرستی استان قزوین، معارفه مدیر جدید این استان انجام شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان استانی، بیمه‌گذاران، نمایندگان، معاونان و مدیران ستاد و نیز کارکنان سرپرستی برگزار شد با کارکنان، نمایندگان، بیمه‌گذاران و مشتریان دیدار و گفت‌وگو کرد و با تاکید بر رشد فروش و سود شرکت در سال 1400 گفت: تا امروز ما حق‌بیمه‌ای بالغ بر ۴هزار و ۷۰۰میلیارد تومان و در نه ماهه امسال بالغ بر ۷۰۰میلیارد تومان درآمد سرمایه گذاری داشته‌ایم.

ابوالفضل آقادادی با تاکید به تنوع و گستردگی جامعه هدف و بیمه‌گذاران شرکت، خدمت‌رسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر دانست و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی می‌دهد اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

مدیرعامل بیمه کوثر در بخش بعدی مراسم تکریم و معارفه مدیر سرپرستی قزوین از زحمات چند ساله سیدحمید یعقوبی هشجین تقدیر و حجت‌ا... لباف را به عنوان مدیر جدید معرفی و گفت: تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی شرکت یک کار تیمی است و باید با کمک و همدلی کارکنان و شبکه فروش استان این امکان فراهم گردد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نگاه ما در بیمه کوثر باید انسجام تیمی و همراهی برای رسیدن به دستاوردها باشد خاطرنشان کرد: فرهنگ کوثری و شعار ما خیر کثیر است و این یعنی همه اعضای خانواده بزرگ و متحد بیمه کوثر می‌کوشند در راه بهتر انجام دادن وظایف کمک کنند و در تعامل با مشتریان نیز بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند و ان شاء ا... به حق صاحب نام کوثر، حضرت فاطمه(س) این سفر نیز مایه خیر و برکت برای بیمه کوثر قزوین باشد.

ارسال دیدگاه شما