• ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Friday 29 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 188169 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۱/۲/۲۴ - 15:59
بازدید اعضای فراکسیون زنان مجلس از غرفه بانک شهر در اینوتکس 2022

بازدید اعضای فراکسیون زنان مجلس از غرفه بانک شهر در اینوتکس 2022

جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در پارک فناوری پردیس، از غرفه بانک شهر در اینوتکس 2022 بازدید و با مدیران ارشد بانک دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این بازدید که دکتر معصومه پاشایی نماینده مرند و جلفا، دکتر فاطمه قاسم پور نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، دکتر شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و سروآباد حضور داشتند، خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر در بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور تشریح شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار از آخرین محصولات بانک شهر و آشنایی با دستاوردهای آن در حوزه بانکداری دیجیتال، از این بانک به عنوان بانکی موفق و مشتری مدار در شبکه بانکی کشور نام بردند.
این گزارش می افزاید، نمایشگاه اینوتکس 2021یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری در ایران است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.
هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه اینوتکس تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری؛ از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها گرفته تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفت و گو و شبکه سازی میان بازیگران اصلی است.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5 هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارتاپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برپا شده که جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده های حضوری و برخط ارایه می شود.

 

ارسال دیدگاه شما