• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 188189 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۱/۳/۱۰ - 15:35
آغاز شور وهیجان کارکنان ارتباطات در المپیاد سراسری

آغاز شور وهیجان کارکنان ارتباطات در المپیاد سراسری

المپیاد ورزشی سراسری کارکنان ارتباطات و فرزندان کارکنان یا حضور بیش از 750 نفر در حالی آغاز شده که رقابت‌های بخش بانوان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسیده است.

 المپیاد ورزشی سراسری کارکنان ارتباطات و فرزندان کارکنان یا حضور بیش از 750 نفر در حالی آغاز شده که رقابت‌های بخش بانوان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسیده است.

به گزارش آفتاب صبح به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی پیام، رقابت بیش از 150 بانوی ورزشکار در المپیاد ورزشی ارتباطات در میان شور و هیجان و رقابت‌های تماشای شرکت کنندگان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیش از  ۱۵۰ بانوی ورزشکار خانواده ارتباطات در رشته‌های ورزشی تیر اندازی؛ آمادگی جسمانی؛ بدمینتون و شنا و تنیس روی میز، به میزبانی استان آذربایجان شرقی رقابت‌های خود را برگزار کردند که پس از 5 روز رقابت پرشور و نشاط ورزشکاران، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم این المپیاد قرار گرفتند.

حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه پیام در آیین اختتامیه مسابقات توجه به توانمندی‌های بانوان ورزشکار و ارتقا سطح تندرستی او را از مهم‌ترین اهداف برگزاری عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی افزایش کارایی و بهره‌وری کارمندان به واسطه حضور در میادین ورزشی است که در تجربیات قبلی ثابت نموده است کارمندان ورزشکار و فعال در این رویدادها همواره در اجرای وظایف اداری موفق‌تر از دیگران بوده و به واسطه‌ی سلامت و تندرستی جسم بهره‌وری مطلوب‌تری داشته‌اند.

همچنین فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن خیر مقدم به بانوان ورزشکار میزبانی این رویداد را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان دانست و گفت: سازمان‌ها و ادارات تابعه وزارت فناوری اطلاعات با تمام امکانات سعی در هم‌افزایی جهت برآیند موفق این رویداد داشته و برگزاری این مسابقات را در افزایش بهره‌وری مستمر کارکنان بسیار مفید می‌دانیم.

در ادامه المپیاد سراسری خانواده ارتباطات هم اکنون مسابقات ورزشی آقایان و فرزندان کارکنان در جریان است که نتایج کامل آن پس از برگزاری سایر بخش‌ها اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما