• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • اِلخَميس ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Thursday 28 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 188236 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۱/۵/۱۵ - 17:36
عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان

عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرا رسیدن حادثه عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و از حماسه پر شور عاشورا به عنوان فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یاد کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

«أنا مِن حسین ...»

نهضت امام حسین (علیه‌السلام) قیامی اثرگذار در گستره‌ تاریخ و حادثه عظیم و حماسه پُرشور عاشورا، فرهنگی پایدار و جریانی همیشگی و الگویی جاودان برای همگان است که با نتایج و دستاوردهای فراوانی برای ملت و جامعه اسلامی همراه می باشد.
اینجانب فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت سالار شهیدان‌ امام‌ حسین‌(ع‌) و یاران وفادار ایشان را به مردم شریف ایران ، به ویژه همکاران مومن در خانواده بزرگ بانک شهر، تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
‌امیدوارم به برکت عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و ذکر مصائب‌ امام‌ حسین‌(ع‌) و خاندان‌ اهل‌ بیت‌ به ویژه، مبارزه و فداکاری یادگارهای نبوت، امام سجاد (ع) و بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب (س) و حضرت‌ ابوالفضل‌ العباس‌(ع‌) بزرگ‌ پرچمدار نهضت‌ حسینی ‌در روز عاشورا، دوشادوش حضرت اباعبدالله (ع)، بیداری بیش از پیش" وجدان جمعی" و تقویت روحیه‌ی "مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی" را برای همه عزاداران و سوگواران حسینی در بر داشته باشد.
من الله توفیق

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

 

 

ارسال دیدگاه شما