• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • اِلخَميس ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Thursday 28 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 188259 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۱/۶/۱۲ - 13:51
تجلیل از «رضا طوفان» در تقابل تیم‌های منتخب وزارت صمت و قلم ورزش

تجلیل از «رضا طوفان» در تقابل تیم‌های منتخب وزارت صمت و قلم ورزش

دیدار دوستانه تیم‌های منتخب وزارت صمت و قلم ورزش به منظور تجلیل از «رضا صفایی پور» برگزار شد.

دیدار دوستانه تیم‌های منتخب وزارت صمت و قلم ورزش به منظور تجلیل از «رضا صفایی پور» برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح، یک دیدار دوستانه فوتبال بین دو تیم منتخب وزارت صمت و قلم ورزش به مناسبت "هفته دولت" برگزار شد که حاصل این بازی زیبا ۶ گل بود. این دیدار متفاوت فوتبال؛ این بار برای تجلیل از "رضا صفایی پور" پیشکسوت سینما و تلویزیون، روز پنج‌شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه شیرودی انجام شد که با نتیجه تساوی ۳-۳ به پایان رسید.
در پایان این دیدار، که ورزشکاران دو تیم به رسم ادب و طی مراسم باشکوهی از چند دهه فعالیت هنری ورزشی "رضا صفایی پور" تجلیل کردند، علی اصغر نجات از هنرمندان پیشکسوت سینما و از مدعوین ویژه این مراسم فرهنگی ورزشی، ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و ورزشکاران، به سال‌ها تلاش ارزشمند این هنرمند در عرصه سینمای کشور اشاره کرد و گفت: هنوز خاطره هنر و نقش آفرینی "رضا صفایی پور" برای مردم عزیز ما زنده است.
 
این هنرمند سینما در ادامه با اشاره به وضعیت معیشتی پیشکسوتان هنر و ورزش افزود: همه ما نسبت به این سرمایه های ارزشمند فرهنگی، هنری و اجتماعی مسئولیت داریم و باید در همه حال قدر آنها را بدانیم.
 
در ادامه این مراسم، غلامعلی پیرایرانی مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی و سرپرست تیم قلم ورزش، با ذکر و یاد برخی از فیلم های رضا صفایی پور، او را از استعدادهای خاص و تکرار نشدنی بدنه سینمای ایران دانست.
 
عباس ابهری عکاس حوزه سینما هم با بیان همکاری ۲۵ ساله خود با این بازیگر سینما، او را از هنرمندان خانواده دوست و متعهد سینمای ایران دانست که می تواند الگویی برای سبک سالم هنری هنرمندان جوان ما باشد.
 
مجید عارف از دیگر هنرمندان اهل قلم نیز خضوع و فروتنی "رضا صفایی پور" این چهره مهربان و ماندگار سینما را از ویژگی های بارز او دانست و از اقدام شایسته و رویکرد هنری همایشی شبکه تجاری بیزیکت در حمایت از پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش قدردانی کرد.
 
در جریان این مراسم، رضا شفیعی از مدیران پیشکسوت وزارت صمت با ادای احترام به سابقه چندین ساله فعالیت این هنرمند، ارزش های هنری او را در زمینه ورزش و سینما ستود و با اشاره به لقب هنری "رضا طوفان" برای ایشان اعلام کرد: صنعت و هنر و ورزش همه اهالی یک خانواده اند که اگر اعضای این خانواده تعامل و همکاری نداشته باشند، حال این مجموعه خوب نخواهد بود. وی پیشنهاد داد که مدیران ذیربط دولتی در بخش های مختلف با اتخاذ تدابیر و تصمیمات حمایتی جدید و جذاب، مسیر این تعامل و همکاری را هموار سازند.
 
در پایان این مراسم احمدعلی جباری از مدیران ارشد بیزیکت و حامی این برنامه، اعلام کرد: رونق اقتصادی بدون توسعه سرمایه های اجتماعی امکان‌پذیر نخواهد بود و این شبکه تجاری نیز به عنوان یک رسالت اجتماعی، حمایت از پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش را از محورهای اصلی خود قرار داده است.
 
وی با اشاره به افتتاح نمادین بخش بیزیکت تهاتر در حاشیه این مراسم، از سابقه و قدمت تاریخی تهاتر گفت و افزود: در این شرایط اقتصادی، این مهم مورد رجوع و استقبال مردم قرار گرفته است که با تلفیق آن با ابزارهای دانش بنیان می‌تواند در توسعه کسب و کار اجتماعی بسیار اثربخش باشد.

ارسال دیدگاه شما