• ۱۴۰۳ شنبه ۱۷ آذر
  • اِسَّبِت ٥ جمادي الثانيه ١٤٤٦
  • Saturday 7 Dec 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218355 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۷ - 21:08
برندسازی از نیازهای اساسی هنر صنعت فرش دستباف است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد

برندسازی از نیازهای اساسی هنر صنعت فرش دستباف است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اهمیت توسعه صادرات فرش دستباف، گفت: برندسازی از نیازهای اساسی هنر صنعت فرش دستباف است.

احمد شانیان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در دومین گردهمایی فعالان فرش دستباف با بیان اینکه برندسازی از نیازهای اساسی هنر صنعت فرش دستباف است، اظهار کرد: فعالین بخش خصوصی باید در این راستا جدی و پررنگ ظاهر شوند.

شانیان با تاکید بر توسعه صادرات فرش دستباف، بیان کرد: بازارشناسی و بازارسازی از لازمه‌های رونق صادرات است که انجمن‌ها و شرکت‌های تعاونی برای این موضوع باید برنامه‌های کوتاه‌مدت و هدفمند داشته باشند.

وی با اشاره به تعدد شرکت‌های تعاونی و انجمن‌های فرش دستباف در استان همدان، خاطرنشان کرد: خروجی و عملکرد این تشکل‌ها باید در رشد و رونق فرش دستباف ملموس باشد.

مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه به‌روزرسانی طرح‌ها و نقشه‌های این منطقه تاثیر به‌سزایی در فروش و استقبال علاقه‌مندان فرش دستباف داشته است، اضافه کرد: با حمایت استاندار همدان جشنواره فرش مهربان به میزبانی شهرستان کبودراهنگ و شیرین‌سو برگزار شد که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دومین گردهمایی فعالان فرش دستباف با حضور احمد شانیان، مدیرکل صمت استان همدان، اسدالله ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی فرمانداری همدان، مهدی خورشیدی رئیس اداره فرش استان و همچنین انجمن‌ها و شرکت‌های تعاونی فرش استان همدان برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما