• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 72636 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۷/۴ - 11:09
اتهام بزرگ به مهاجم پرسپولیس؛ پول فسخ با ریزه‌اسپور را به جیب زد؟
در انتظار واکنش باشگاه و طارمی

اتهام بزرگ به مهاجم پرسپولیس؛ پول فسخ با ریزه‌اسپور را به جیب زد؟

به دنبال ادعای اخیر حسین هدایتی این اتهام به مهدی طارمی وارد شده که مبلغ کلانی را به جیب زده است.

مهدی طارمی بعد از قرارداد با ریزه اسپور به پرسپولیس برگشت و به خاطر عقد قرارداد با دو تیم از سوی فیفا چهار ماه محروم و حدود سه و نیم میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از نامه نیوز، بعد از این اتفاق حسین هدایتی اعلام کرد که یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بابت فسخ قرارداد مهدی طارمی و رامین رضاییان پرداخرست کرده است و باشگاه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

این در حالی است که حکم فیفا نشان می دهد پولی به ریزه اسپور برای فسخ پرداخت نشده و حالا این اتهام به مهدی طارمی وارد است که مبلغ پرداختی از سوی هدایتی(یک میلیارد و صد و و پنجاه میلیون تومان) به طارمی تحویل داده شده تا قراردادش با تیم ترک را فسخ کند اما آن را به جیب زده است.

البته هدایتی در زمانی که به باشگاه پرسپولیس چنین پول هایی پرداخت می کرد عنوان اسپانسر باشگاه را یدک می کشید و پرداختی هایش در قالب قرارداد دو طرفه انجام می شد.

اکنون این سوال مطرح است که هدایتی این پول را بابت عقد قرارداد جدید با طارمی پرداخت کرده یا برای فسخ قرارداد با ریزه اسپور.

طبعا برای شفاف سازی در این خصوص نیاز است که مدیران پرسپولیس و طارمی به طور صریح اعلام کنند که این مبلغ یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان کجا و به چه صورت هزینه شده است.

ارسال دیدگاه شما