• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84362 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - 10:50
اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند

اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در تلاشیم با جذب منابع به رونق تولید استان شتاب بخشیم.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علی محمد احمدی با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، این استان را دارای ظرفیت های عظیم گاز و نفت و منابع طبیعی برشمرد و گفت: 25 درصد ذخایر نفتی و گازی کشورو سومین استان پرآب کشور با 10 میلیارد مترمکعب روان آب از جمله مزیت های این استان است.
احمدی به برخی از کمبودهای زیرساختی استان اشار کرد و گفت: در تلاشیم با رایزنی های انجام گرفته پروژه های نیمه تمام و حیاتی استان را به سامان برسانیم.
استاندار، صنعت و گردشگری را دو ظرفیت قابل توجه در توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: می توان با تزریق منابع کافی، برنامه ریزیی درست و مدیریت منابع، استان را به جایگاه واقعی خود رساند.
وی، جلوگیری از پول پاشی و خرد کردن منابع را یکی از سیاست های اصلی دولت در استان دانست و ابراز داشت: تعریف طرح و پروژه های مزیت دار استان علاوه بر اشتغالزائی بالا رونق تولید و توسعه همه جانبه استان را در پی خواهد داشت.
استاندار،  نظارت بانک ها بر توزیع منابع و جلوگیری از انحراف تسهیلات را خواستار شد.

 

ارسال دیدگاه شما