• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218412 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۹/۲۷ - 10:52
یک تساوی و یک شکست حاصل تقابل قلم ورزش با تیم فوتبال شهدای سورک
برگزاری دو دیدار به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان میاندورود

یک تساوی و یک شکست حاصل تقابل قلم ورزش با تیم فوتبال شهدای سورک

تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران(قلم ورزش) به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان میاندورود، دو دیدار دوستانه برگزار کرد و میهمان سربلند مازندرانی ها بود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب صبح، تیم فوتبال شهدای سورک شهرستان میاندورود استان مازندران، طی دو روز میزبان شایسته ای برای تیم فوتبال قلم ورزش بود که حاصل این سفر فرهنگی و ورزشی، ابتدا تساوی ۳ بر ۳ در دیدار دوستانه‌ فوتسال و سپس پیروزی یک بر صفر میزبان با تنی چند از چهره های نام آشنای فوتبال ایران مقابل تیم قلم ورزش بود. ضمن آنکه پیش از انجام دیدار دوم، تیم فوتبال قلم ورزش با همراهی مسئولان ورزش این شهرستان در اقدامی فرهنگی با حضور بر مزار شهدای سورک یاد و خاطره شهدای این شهر را گرامی داشتند و با شاخه های گل به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در آرامگاه ابدی سورک ادای احترام کردند.

مسابقه فوتسال با تیم شهدای سورک، سرعتی، جذاب و تماشایی بود و بار فنی بالایی داشت که طی آن تیم قلم ورزش با فریدون موسوی، ابوالفضل کشاورز، حسین ابوالفتحی، رضا فرهنگ، علی فرهنگ، مرصاد جعفری، هانی کشاورز، حسین نوروزیان و میلاد صفریان، ابتدا با دو گل هانی کشاورز و نوروزیان دو بر صفر پیش افتاد، اما در ادامه با تعویض ها و جوانگرایی تیم حریف 3 بر 2 عقب افتاد تا اینکه با ضربه غافلگیر کننده علی فرهنگ، بازی 3-3 به پایان رسید.
در روز دوم این سفر و پس از 24 ساعت بارندگی، در حالیکه باران و سرمای هوا متوقف و خورشید در آسمان سورک می درخشید، دومین دیدار در چمن لغزنده و زمین پر آب و گل این شهرستان برگزار شد. تیم شهدای سورک که از دو بازیکن لیگ دسته دومی کشور و همچنین دو چهره نام آشنای فوتبال ایران؛ ابراهیم تقی پور و روح الله عرب بهره می برد، مقابل تیم قلم ورزش با ترکیب اولیه؛ رضا فرهنگ، حسین ابوالفتحی، رضا گنجی، میلاد صفریان، علی فرهنگ، فریدون موسوی، مرصاد جعفری، مهدی موذن، ابوالفضل کشاورز، سید مهدی فاطمی و سید رضا فیض آبادی صف آرایی کرد. علی رغم آنکه بازی برای بازیکنان تکنیکی و پابه توپ دو تیم در چنین زمینی خیلی سخت بود، اما نیمه اول با خلق چند صحنه دیدنی برای هر دو تیم بدون گل خاتمه یافت و تیم قلم ورزش به لطف درخشش رضا فرهنگ و عکس العمل های دیدنی او، دو سه حمله جدی حریف را بی ثمر گذاشت.
در نیمه دوم با حضور هانی کشاورز، تیم قلم ورزش هجومی تر بازی کرد، ضمن آنکه تیم حریف سه بازیکن مطرح و جوان به جمع خود اضافه کرد تا مانند نیمه اول شاهد خلق چند صحنه جذاب برای ثبت گل باشیم که در نهایت یکی از توپ های میزبان در ضد حمله، در قفس توری میهمان جا گرفت. درپی این گل، تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی اداره بازی را بدست گرفت، ولی به دلیل شتابزدگی و عدم دقت در نواختن ضربات پایانی و همچنین درخشش سنگربان تیم حریف، نتوانست به گل تساوی برسد و تعویض های انجام شده و آمدن مهدی شمشیری، رسول بهمنی و در نهایت سعید حاتمی، هم کارساز نشد و میزبان با یک گل به برتری رسید.
در این دیدار که به قضاوت جواد رضوانی، سامان اسدی و مسعود صادق زاده انجام شد، محمد سهرابی(دروازه بان)، حسین نوروزیان (مصدوم)، احمد میرزائیان(مدیر تیم)، علی بردبار(سرپرست تیم)، علی نائینی، علیرضا عابدی و سعید میرزاشفیع روی نیمکت تیم قلم ورزش قرار داشتند.
از تماشاگران ویژه این بازی، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران، مجتبی سرمدی رئیس اسبق فدراسیون اسکیت کشور و از پیشکسوتان ورزش مازندران، لطیف شجاعی رئیس هیات فوتبال شهرستان سورک، اسفندیاری رئیس اداره ورزش و جوانان سورک، پیشکسوتان و علاقه مندان به فوتبال شهرستان میاندرود بودند.
اسامی تیم پیشکسوتان میاندرود: مجتبی سرمدی، حسین نیکزاد(دروازه بان) حسین صعودی، محمد صادق آزاده، ابراهیم تقی پور، روح الله عرب، حسن قاسم زاده، ایمان شیخ زاده، محسن عباسعلی زاده، اسماعیل براری، مهرداد باقری، مجید جلالی(دروازه بان )، رضا آهنگری، محمدعرب، سلطان اسفندیاری، ابراهیم پسندیده، نعمت رضایی و محسن مهدوی
مربیان: اکبر خورنگ و تقی عمادی
گفتنی است، قبل از این دیدار، از تلاش های مجتبی سرمدی و لطیف شجاعی از پیشکسوتان فوتبال مازندران توسط مدیر تیم قلم ورزش تقدیر و در ادامه، توسط جواد اسفندیاری رئیس اداره ورزش شهرستان میاندورود از تیم قلم ورزش و از مهدی ترابی رئیس شورای شهر این شهرستان قدردانی شد.
در حاشیه این دیدار، مسئولان تیم فوتبال قلم ورزش از خانواده صادقی، مجتبی سرمدی و لطیف شجاعی که میزبان خوبی برای تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی بودند، قدردانی کردند.
همچنین بازیکنان ۱۳ سال باشگاه امید میاندرود با مدیریت محمد صادق آزاده، دیدار نمایشی را برگزار کردند که با تشویق حاضران همراه شد.
اسامی بازیکنان ۱۳ سال باشگاه امید میاندرود:
دروازه بان ها: حسین بیموری و حسین دیندار
مدافعان: بهداد نجفی، امیر علی حیدرزاده، پارسا خورشیدی، پوریا محمدحسنی، احسان مهجوری، محمد مهدی پیری
هافبک ها: طاها عباسیان، اهورا امیرخانی، پارسا حسن زاده، علیرضا سطوتی
مهاجمان: علیرضا سیه چهره، اسماعیل مهجوری، نیکان شریفی و آرین احمدی
مربیان: ابراهیم حیدرزاده، رضا نادری و ابوالفضل طریقی
لازم به ذکر است که شهرستان میاندورود حدفاصل شهرستان ساری و نکا در استان مازندران است که جمعیتی بیش از ۶۰ هزار نفر دارد.

 

ارسال دیدگاه شما