• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73540 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۲۱ - 12:19
خطر بزرگ در کمین سرخابی‌ها؛ آیا فدراسیون فوتبال برای AFC سندسازی کرده است؟
جواد نکونام هرگونه توافق با باشگاه استقلال را تکذیب کرد

خطر بزرگ در کمین سرخابی‌ها؛ آیا فدراسیون فوتبال برای AFC سندسازی کرده است؟

اگر متوجه شوم فدراسیون یا باشگاه استقلال به AFC گفته باشند تمام طلب هایشان را پرداخت کرده اند آنوقت مجبور خواهم شد کاری را که قلبا دوست ندارم، انجام دهم.

در حالی که مدیران وزارت ورزش از حل قطعی مشکلات سه تیم پرطرفدار لیگ برتر برای آسیایی شدن خبر می دهند اما همچنان اخبار مربوط به عدم توافق با طلبکاران سرشناس منتشر می شود. این موضوع احتمال سندسازی فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت AFC را قوت می بخشد.

به گزارش آفتاب صبح، مدیران این باشگاه و به تازگی مدیران وزارت ورزش تاکید کرده اند که مشکلات حل و مطالبات پرداخت شده است.

با این حال چهره های مطرحی همچنان جزو طلبکاران سه باشگاه هستند و مدعی شده اند که نه پولی گرفته اند و نه توافقی با آنها صورت گرفته است و برخی قصد شکایت به ای اف سی را دارند که می تواند موجب دردسر جدی برای این تیم ها شود.

سرشناس ترین طلبکار پرسپولیس علی دایی است که توانسته قرمزها را محکوم کند و از انتشار خبر توافق با طلبکاران این تیم بسیار عصبانی است.

استقلال به نفراتی مثل نکونام، مرفاوی، قلعه نویی و ... بدهکار است و هیچکدام نه پولی گرفته اند و نه توافقی کرده اند. مرفاوی تهدید کرده که به ای اف سی شکایت خواهد کرد و بعید نیست نکونام نیز همین راه را برود.

جواد نکونام هافبک سابق استقلال با انتقاد از انچه که صورت گرفته، در گفتگو با فارس می گوید: متاسفانه در فوتبال ایران وقتی سکوت کنی و چیزی نگویی، تصور می‌کنند زبان نداری و نمی‌توانی حرف بزنی. با اینکه مدت‌هاست منتظر مانده‌ام و حرفی درباره طلبم از استقلال نگفته‌ام، وقتی شنیدم این باشگاه تمام طلب هایش را تسویه کرده یا حداقل با طلبکاران توافق داشته، تعجب کردم. از خودم پرسیدم کی با من تسویه کرده اند که خودم خبر ندارم؟!

وی خاطرنشان کرد: یادم هست باشگاه الشارجه امارات پیشنهادی دو ساله به من داد که برای هر سال نزدیک به 5.5 میلیارد تومان پرداخت می کردند. من می توانستم به راحتی به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم ولی فدراسیون فوتبال به من گفت در ایران و استقلال بمان چون همان موقع اسم لیگ شان را هم به اسم مجعول خلیج ع-ر-ب-ی تغییر دادند. فدراسیون تاکید داشت در استقلال بمان و قرار بر این شد نیمی از قراردادم را استقلال بدهد و نیمی دیگر را فدراسیون فوتبال. آنها خودشان گفتند از محل درآمد باشگاه استقلال، پولت را می دهیم. من هم این موضوع را پذیرفتم و ماندم ولی متاسفانه قولی که داده بودند را، عملی نکردند.

نکونام در ادامه تصریح کرد: واقعا این رفتار من را رنجاند. منتی هم نیست چون خودم دوست داشتم در استقلال بمانم ولی آیا مستحق این رفتار بودم؟ اگر متوجه شوم فدراسیون یا باشگاه استقلال به AFC گفته باشند تمام طلب هایشان را پرداخت کرده اند آنوقت مجبور خواهم شد کاری را که قلبا دوست ندارم، انجام دهم. تا الان هم به خاطر استقلال و هواداران منتظر ماندم ولی رفتاری که با من شد، آزار دهنده است. آیا هرکس سکوت کند و چیزی نگوید، باید چنین رفتاری با او شود؟

کاپیتان اسبق تیم ملی، در صورت تخلف آبی‌ها، در این زمینه گفت: هواداران استقلال در جریان باشند که من حتی حاضر شده بودم کل طلبم را ببخشم و در عوض باشگاه پول مالیاتم را که متعهد به پرداخت آن شده، بپردازد اما دوستان حتی جواب تلفنم را ندادند و پیگیری هم نکردند تا کار به اینجا بکشد. با این حال امیدوارم فدراسیون به قولش عمل کند و طلبم را بدهند وگرنه من هم کاری که نباید، انجام می دهم. حکم کمیته انضباطی را هم دارم چون این حکم بر اساس اقرار و نامه رسمی خود باشگاه بوده، قطعی است و امیدوارم مشکلم را حل کنند.

 

ارسال دیدگاه شما