• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • Friday 3 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73179 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۶ - 10:12
سید احمد حسینی استاندار چهارمحال و بختیاری می شود؟
با جلب حمایت نمایندگان توسط سلطانی فر؛

سید احمد حسینی استاندار چهارمحال و بختیاری می شود؟

در حالی که روز چهارشنبه قرار بود استانداران جدید در جلسه هیات دولت معرفی شوند به دلیل طولانی شدن مباحث مطرح شده به جلسه آینده موکول شد. در این میان آنچه جلب توجه است انتصاب احتمالی سید احمد حسینی در این جلسه به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری بود.

به گزارش آفتاب صبح؛ رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری نیز با تایید این خبر گفته بود: گزینه معرفی شده  تجربیات مدیریتی بسیار خوب و قابل قبولی دارد چون در همه سطوح وزارت کشور از بخشداری، فرمانداری و معاون سیاسی استانداری را تجربه کرده و شخص مجرب و کار بلدی است.

وی همچنین از نقش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در اقناع نمایندگان استان که به دنبال گزینه بومی بودند پرده برداشت و گفت: حسینی فردی شناخته شده است که مورد تایید هیئت وزیران نیز می باشد که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری که شنبه گذشته به استان داشت از وی به نیکی یاد کرد. اردشیر نوریان نماینده شهرکرد نیز انتصاب یک فرد غیر بومی را قطعی دانسته بود.

با این حال سید احمد حسینی هرچند سالها در گیلان زندگی کرده است و  سابقه معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان در دولت اصلاحات و همچنین ریاست ستاد انتخابات روحانی در گیلان را عهده دار بوده ولی اصالتا کرمانشاهی است.

 

خبر یک رسانۀ محلی استان گیلان درباره سید احمد حسینی

در ادامه تغییر استانداران کشور و بر اساس اطلاعات رسیده به گیل نگاه  «سید احمد حسینی» معاون اسبق سیاسی- امنیتی استانداری گیلان بزودی به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی خواهد شد

یک منبع آگاه در این ارتباط گفت: قرار بود تعیین چند تن از استانداران جدید در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت بررسی شود که به دلیل طولانی شدن مباحث مطرح شده، به جلسه بعدی هیات دولت موکول شد  .سید احمد حسینی معاون سیاسی-امنیتی استانداری گیلان در زمان استانداری مسعود سلطانی فر در دولت اصلاحات بود.

حسینی که اصالتا کرمانشاهی است پس از حضور در گیلان همواره در استان حضور داشته و به عنوان یکی از چهره های سیاسی موثر و مورد قبول تمام جریان های اصلاح طلب استان شناخته می شود.

احمد حسینی عضو اسبق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران و رئیس اسبق شورای ائتلاف اصلاح طلبان گیلان است که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی حسن روحانی فعالیت می کرد.

پیش از این اسدالله درویش امیری، سید مناف هاشمی و سیدعلی آقازاده سه تن از از معاونین سلطانی فر وزیر فعلی ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید استاندار شده اند و در صورت بروز این انتصاب، حسینی چهارمین معاون سلطانی فر خواهد بود که به جایگاه استانداری دست می یابد و این امر جایگاه و نفوذ بالای سلطای فر در دولت را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه شما