• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Sunday 28 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50768 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۹/۷ - 11:13
واحدهای تولیدی روستایی اعم از مشارکتی و غیرمشارکتی وام های با سود 3 و 8 درصد دریافت می کنند.
استاندار کرمان:

واحدهای تولیدی روستایی اعم از مشارکتی و غیرمشارکتی وام های با سود 3 و 8 درصد دریافت می کنند.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با معاون توسعه و عمران مناطق محروم ریاست جمهوری و با حضور مدیران بانک های سینا و صندوق کارآفرینی امید در تهران در خصوص تامین وام روستایی به منظور تولید در روستاها برای واحدهای مشارکتی و غیرمشارکتی بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با معاون توسعه و عمران مناطق محروم ریاست جمهوری و با حضور مدیران بانک های سینا و صندوق کارآفرینی امید در تهران در خصوص تامین وام روستایی به منظور تولید در روستاها برای واحدهای مشارکتی و غیرمشارکتی بحث و تبادل نظر کرد.
در این نشست مشترک، توافق شد تعدادی از طرح های تولیدی  مشارکتی و غیرمشارکتی روستایی از طریق  بانک های سینا و صندوق کارآفرینی امید که برای طرح های مشارکتی بازپرداخت 3 و برای غیرمشارکتی ها بازپرداخت 8 در نظر گرفته شد، دریافت نمایند.
بر پایه این موافقت نامه بانک سینا در فاز اول 250 میلیارد ریال وام با بهره پایین برای شهرستان قلعه گنج و 200میلیارد ریال برای سایر شهرستان ها در نظر گرفت که این میزان در سال های آتی به رقم 600 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با بهره 3 و 8 درصد در استان برای واحد های تولیدی و اشتغالزایی خواهد رسید.
استاندار کرمان در ادامه با دکتر جوادی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل دیدار و گفتگو کرد.
این دیدار در خصوص طرح توسعه منطقه جنوب استان و شهرستان کهنوج وهمچنین سرمایه گذاری این موسسه در مرکز استان تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه شما