• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218548 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۵ - 12:00
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی همدان طی دهه فجر
فرماندار همدان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی همدان طی دهه فجر

فرماندار همدان با اشاره به اینکه ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: علاوه بر دیگر برنامه‌ها، امسال ۲۱ بهمن‌ ماه نیز یک برنامه ویژه در همدان برگزار می‌شود.

مسلم مخفی، فرماندار همدان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با تشریح وضعیت کنونی جامعه، اظهار کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برگزار می‌شود.

 

مخفی با اشاره به شرایط حساس کشور به ویژه برگزاری انتخابات در اسفند ماه امسال، بیان کرد: مقاطع حساس کنونی گاهی ناظر بر شرایط است مانند امسال که علاوه بر مناسبت‌های پیش‌رو، با انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز روبه‌رو هستیم که امیدواریم این رویداد، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

 

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل برنامه‌های خوبی مرتبط با بحث انتخابات توسط دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف تدوین شده است، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه در سه سخنرانی اخیر، همگی ناظر بر اصل مهم حضور مردم در صحنه بوده است.

 

این مقام مسئول با تشریح اهمیت حضور و مشارکت مردم در  امور و نقش آن‌ها در موفقیت نظام اسلامی، همچنین تاکید امام (ره) و مقام ‌معظم رهبری بر این اصل، بیان کرد: دشمن دقیقا متوجه شده که نقطه توفیق جمهوری اسلامی، حضور مردم در صحنه است پس با ابزار یاس و نا امیدی به دنبال خارج کردن مردم از میدان است.

 

مخفی حضور مردم در صحنه را یاری‌گر و حیات‌بخش حکومت اسلامی دانست و گفت: باید تلاش شود تا حضور گسترده مردم در دهه فجر و انتخابات محقق شود؛ بنابراین در دهه فجر باید ارتباط با توده‌‌های مردم مورد توجه باشد.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه ما در ارتباط با توده‌های مردم و بیان خدمات نظام اسلامی نیز ضعف داریم، یادآور شد: هزار میلیارد تومان هزینه کردیم و بیمارستان ساخته و آن را تجهیز کردیم، طرح بزرگ آبرسانی را اجرا کردیم و نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کنیم، اما جامعه از آن مطلع نیست؛ چرا که ما در بیان توفیقات نظام، دچار لکنت هستیم.

 

مخفی با تاکید براینکه امیدآفرینی با بیان اقدامات نظام اسلامی محقق می‌شود، اظهار کرد: در مقابل ما، دشمن سیاه‌نمایی کرده و تلاش می‌کند جز نا امیدی اتفاقی در ذهن مردم نقش نبندد البته ما نیز باید در بیان دستاوردها ظرافت و دقت داشته باشیم.

 

وی خطاب به مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه فجر بر کیفیت برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: برنامه‌ها را با نگاه رفع تکلیف برگزار نکنید؛ بنابراین اگر برنامه‌ای از نظر کیفیت پایین بود، آن را اصلاح کرده یا برگزار نکنید.

 

این مقام مسئول خواستار توجه ویژه مسئولان‌ به میدان امام خمینی(ره) در دهه فجر در عرصه آذین‌بندی و روشنایی شد و خاطرنشان کرد: علاوه بر دیگر برنامه‌ها، امسال ۲۱ بهمن‌ ماه نیز یک برنامه ویژه در همدان برگزار می‌شود.

 

فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های سلامت، راه، آسفالت روستایی، دانشگاهی، مسکن، مراکز رشد، ورزشی و غیره در شهرستان همدان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

ارسال دیدگاه شما