• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228653 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۳ - 23:26
دغدغه اقتصاد و مردم باید سرلوحه کار مجلس بعدی باشد
نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

دغدغه اقتصاد و مردم باید سرلوحه کار مجلس بعدی باشد

نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه اقتصاد و مردم باید سرلوحه کار مجلس بعدی باشد، گفت: تسهیل سرمایه‌گذاری در دستور کار ویژه من و همکارانم قرار دارد.

عباس صوفی، نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه نقش رسانه نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی است، اظهار کرد: طی ۲۵ سال سابقه اجرایی و اقدامات عملیاتی و عمرانی در حوزه‌های مختلف به ویژه در دوره تصدی شهرداری همدان همیشه عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده‌ام.

صوفی با اشاره به اینکه در دوره تصدی شهرداری همواره به دنبال رضایت‌مندی شهروندان بودم، بیان کرد: توجه به تمامی نقاط شهر و توسعه متوازن همواره در دستور کارم بود و در آن دوره شهروندان از اقدامات شهرداری راضی بودند که باعث خوشنودی بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام وظیفه در شهرداری همدان، در تهران در یک پروژه ملی که در ۳۰ استان کشور در حال انجام است، انجام وظیفه کردم و با نحوه کار دیگر استان‌ها نیز آشنا شدم.

شهردار سابق همدان با بیان اینکه همدان قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف دارد و شاید بتوانم به توسعه این دیار کهن کمک کنم، ادامه داد: مسائل و مشکلات زیادی از جمله مسکن، معیشت، اقتصادی و ازدواج جوانان وجود دارد که جزو نیازهای جدی است و باید به آن رسیدگی شود.

نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه اقتصاد و مردم باید سرلوحه کار مجلس بعدی باشد، گفت: در مجلس سیزدهم نمایندگانی انخااب خواهند شد که بتوانند مسائل و مشکلات مردم را تا جایی که امکان دارد، درک کنند.

صوفی خاطرنشان کرد: در حوزه بحث‌های ملی سعی می‌کنم نماینده‌ای اثرگذار و موثر باشم و در حوزه مباحث استانی نیز سعی خواهیم کرد با رویکرد تعامل و بدون اختلاف با سایر نمایندگان و مسئولان، مسائل و مشکلات رو حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر نماینده اهدافی دارد که سعی می‌کند تا به این اهداف برسد، اظهار کرد: سعی کردم در حوزه ملی نقش اثرگذاری داشته باشم؛ در حوزه مباحث بین‌المللی حتما بحث عزت ملی و روابط خارجی رو در دستور کار خودم قرار خواهم داد.

شهردار سابق همدان در خصوص برنامه‌های خود، بیان کرد: تلاش من این است در حوزه مباحث نمایندگی در تحقق سیاست‌های رهبری، چشم‌انداز توسعه ۲۰ ساله کشور، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارم.

صوفی اضافه کرد: در حوزه مباحث درون استانی نیز مباحث مختلفی مطرح است مانند استفاده از پتانسیل استان همدان، توسعه پایدار اقتصادی برای ایجاد اشتغال مناسب در حوزه انتخابیه، توجه به مباحث عمرانی و مسکن و آب، مباحث جوانان به خصوص حوزه ورزش، موضوعات حوزه بانوان، بهداشت و سلامت؛ موضوعاتی که به نوعی در حوزه پایدار و موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت ملی مسائل و مشکلات رو پیگیری خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: دغدغه اشتعال را در تمامی حوزه‌ها داریم؛ فعال کردن بنگاه‌های تعطیلی و نیمه تعطیلی، اقتصاد روستا، سرمایه‌گذاری جزو اهداف ما است.

نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تسهیل سرمایه‌گذاری در دستور کار ویژه من و همکاران قرار دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت مدیران استان، فرودگاه همدان فعال می‌شود.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌هایی مثل راه‌آهن همدان و استفاده از آن در زمینه‌های اقتصادی مانند گردشگری، صنعت و معدن، ارتباط با استان‌های غرب کشور و پایتخت، فعالسازی منطقه جهان‌آباد که حدود ۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و توجه به پارک علم و فناوری و استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

صوفی با بیان اینکه محصولات کشاورزی و صنایع دستی می‌تواند در توسعه مباحث اقتصادی اثرگذار باشد، اظهار کرد: لالجین، غار علیصدر، استفاده از محصولات کشاورزی برای معرفی همدان به عنوان قطب کشاورزی، گردشگری سلامت نیز از دیگر برنامه‌های ما است.

وی با تاکید بر اینکه باید با همکاری سایر مدیران و نمایندگان ظرفیت همدان را در تمامی حوزه‌ها فعال کنیم، خاطرنشان کرد: استفاده از سرمایه‌گذاران غیربومی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس با اشاره به اینکه باید نگاه ویژه‌ای به موضوع مسکن که دغدغه اصلی است و سلامت آب که موضوع بسیار مهمی است، داشته باشیم، گفت: با تلاش و تعامل باید چهار سال کار و تلاش داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت‌های ملی با استفاده از رسانه‌ها، نیروهای بومی و نظرات کارشناسان برای این مهم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سرانه‌های باید از میانگین کشوری بیشتر باشیم، عنوان کرد: باید به صورت ویژه به توسعه اقتصادی همدان، اشتغال در حوزه‌های مختلف به ویره اشتغال در روستاها، فعالسازی واحدهای تعطیلی و نیمه تعطیل توجه کرد.

صوفی با اشاره به اینکه باید برنامه راهبردی برای توسعه گردشگری همدان با این پتانسیل در اختیار داشته باشیم که به دو صورت درون استانی و برون استانی انجام شود، اظهار کرد: اعتقادی به دخالت در عزل و نصب مدیران ندارم اما مهم است افرادی در ارکان قرار بگیرند که لیاقت حضور در این جایگاه رو داشته باشند.

نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب به یک معضل تبدیل شده، گفت: موصوع آب حوزه همدان باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه شما