• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218480 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - 14:20
تولید خودروهای برقی در استان همدان اجرایی می‌شود
فرماندار همدان مطرح کرد

تولید خودروهای برقی در استان همدان اجرایی می‌شود

فرماندار همدان با اشاره به اینکه تولید خودروهای برقی در استان همدان اجرایی می‌شود، گفت: همدان باید از این صنعت به بهترین وجه بهرمند شود.

مسلم مخفی، فرماندار همدان در دیدار با مدیران شرکت سرمایه‌گذار کارخانه ساخت خودروی برقی با بیان اینکه تولید خودروهای برقی که جزو اولویت‌های دولت است با حمایت و نگاه مثبت استاندار محترم اجرایی خواهد شد، در مورد اهمیت باطری در تولید این خودروها، اظهار کرد: ماده معدنی مهم لیتیوم در قهاوند فرصت بسیار کم نظیری برای ایجاد این صنعت در همدان است.

 

مخفی با اشاره به رویکرد استفاده از خودروهای برقی، بیان کرد: همدان باید از این صنعت به بهترین وجه بهرمند شود؛ لذا انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر در موضوع جانمایی مکان‌های شارژ همکاری حداکثری داشته باشند.

 

وی در مورد مزیت‌های مختلف خودروهای برقی، خاطرنشان کرد: استفاده از این خودروها به خصوص در حمل‌ونقل شهری کمک به حفظ محیط زیست است.

 

فرماندار همدان با تاکید بر حمایت و همراهی با سرمایه‌گذار، گفت: نباید اجازه دهیم با بخشی‌نگری سرمایه‌گذار دچار ناامیدی شود و فرصت‌ها از دست برود.

 

در این جلسه حمیدرضا خیری، مدیرعامل و حمیدرضا کریمی، معاون اجرایی شرکت کیان خودرو پارس ایرسا سازنده خودرو برقی و دستگاه شارژ خودرو برقی با فرماندار همدان در خصوص راهکارهای تسریع اقدامات اجرایی راه‌اندازی کارخانه ساخت خودروی برقی در همدان گفت‌وگو کردند.

ارسال دیدگاه شما