• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218487 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - 21:19
هرگونه تخلف انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان مطرح کرد

هرگونه تخلف انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد

دادستان عمومی و اتقلاب مرکز استان همدان با اشاره به اینکه مجریان برگزاری انتخابات حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند، گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آنان به ویژه تبلیغات زودهنگام رصد شده و مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.

حسن خانجانی‌موقر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخاباتی، اظهار کرد: عمده فعالیت‌های این کارگروه تخصصی با محوریت پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

 

خانجانی‌موقر بیان کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آنان به ویژه تبلیغات زودهنگام از سوی این کارگروه رصد شده و بی‌تردید در اسرع وقت مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار می‌گیرد و چه بسا در نتیجه انتخابات اثرگذار خواهد بود.

 

وی با تأکید بر اینکه مجریان برگزاری انتخابات حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند، خاطرنشان کرد: طبق قانون بهره‌گیری از امکانات دولتی برای تمامی نامزدها باید به صورت یکسان و مساوی باشد.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: رصد اطلاعاتی داوطلبان از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی با جدیت انجام شده تا ضمن اینکه از وقوع تخلف جلوگیری شود، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه استقرار امنیت باشیم.

ارسال دیدگاه شما