• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Sunday 28 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 83972 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۹/۲۱ - 12:00
با وحدت در استان به رشد اقتصاد و اشتغال می رسیم
استاندار البرز:

با وحدت در استان به رشد اقتصاد و اشتغال می رسیم

استاندار البرز با اشاره به همراهی مسئولان استان برای ارتقا جایگاه استان گفت: با مولفه وحدت و بهره مندی از ظرفیت های بالقوه البرز به ارتقا رتبه استان در جایگاه اقتصادی و اشتغال خواهیم رسید.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"دکتر محمدعلی نجفی"،عصر دوشنبه در آیین اختتامیه "دوازدهمین دوره مسابقات حفظ،قرائت و مفاهیم قرآن کریم"، ویژه جامعه کار و تلاش،که با حضور "علی ربیعی" وزیرکار،تعاون و رفاه اجتماعی در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، با تاکید بر لزوم تامل و تدبر در آیات قرآن و جاری ساختن  آموزه های آن در زندگی و قدردانی از حضور وزیر کار در این آیین گفت: امروز علاوه بر ستاد استانی اقامه نماز شاهد برگزاری این آیین در امر ترویج فرهنگ علوم قرآنی هستیم و این موهبتی برای استان است که امیدمی رود فرصت های برگزاری کنگره های بزرگ قرآنی را نیز در استان شاهد باشیم.
وی همچنین با اشاره به تلاش هایی که برای ارتقا جایگاه استان برای بهبود وضعیت اشتغال در استان صورت گرفته است،افزود: نهایت بهره مندی از پتانسیل های بخش صنعت،خدمات،گردشگری،کشاورزی و..را در استان خواهیم داشت تا به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم.
دکتر نجفی موفقیت های استان را مرهون وحدت و همکاری مدیران و نمایندگان مردم در کمیسیون های مجلس عنوان کرد و گفت: اگر کمک همه بخش ها نبود به توفیقات امروز دست پیدا نمی کردیم.

ارسال دیدگاه شما