• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ٢٨ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 7 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 72367 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۶/۲۰ - 12:19
جادری از هرمزگان می‌رود
شایعات تغییر استاندارهرمزگان قوت گرفت

جادری از هرمزگان می‌رود

با آغاز تغییرات استانداران، تغییر استاندار هرمزگان هم در لیست اخبار فضای مجازی قرار گرفته است؛ جادری با این توصیفات حتما از هرمرگان می رود.

 

به گزارش آفتاب صبح, با روی کار آمدن دولت دوازدهم و رای اعتماد نمایندگان مجلس به رحمانی فضلی و تثبیت مجددا وی به عنوان وزیر کشور، پروسه تغییر استانداران در وزیرات کشور کلید خورد.

استان هرمزگان به عنوان یکی از استانهای مهم اقتصادی، صنعتی و استراتژیک نظامی از اهمیت خاصی در بین دولتمردان قرار دارد، از این رو شایعه تغییرات در ساختمان سفید استانداری هرمزگان به یکی از سوژه های داغ سایت های خبری و فضای مجازی تبدیل شده است.

آنچه مسلم است برخی از نمایندگان استان هرمزگان خواهان تغییرات در مدیریت ارشد استانی در راستای تحرک بیشتر در استان شده اند و گزینه های مورد تایید خود را به وزارت کشور معرفی کرده اند.

طبق آخرین رایزنی ها که توسط جریانات سیاسی و نمایندگان و احزاب فعال در استان صورت گرفته گزینه های مختلفی بر سر زبان ها است. شایعاتی همچون انتصاب امینی پور رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عنوان استاندار تا مطرح شدن نام معلمی پور نماینده اسبق هرمزگان در مجلس به عنوان یکی از کاندیداهای انتصاب استانداری هرمزگان.

در حالی این اسامی و گزینه های مختلف برای تصدی کرسی استانداری هرمزگان مطرح می شود که یکی از نمایندگان هرمزگان از انتصاب مجدد و ماندگاری دوباره جاسم جادری استانداری فعلی هرمزگان خبر داده بود.

برخی از محافل و شنیدها حاکی از آن دارد که قطعا استانداری هرمزگان دچار تغییرات جدی طی ساعات و روزهای آینده دارد.

 

ارسال دیدگاه شما