• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ٦ ذو القعده ١٤٤٥
  • Tuesday 14 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 72753 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۷/۱۵ - 13:12
نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد بستر امن برای سرمایه گذاران دارد
استاندار کرمانشاه:

نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد بستر امن برای سرمایه گذاران دارد

نیروی انتظامی سهم عمده ای در تامین امنیت که از مهمترین نیازهای هر کشوری است، دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد بستر امن برای شکل گیری سرمایه گذاری در استان دارد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از خبرنگار ایسنا، هوشنگ بازوند در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبح امروز(15 مهر)  برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی سهم عمده ای در تامین امنیت که از مهمترین نیازهای هر کشوری است، دارد.

بازوند با اشاره به خصیصه مردمی بودن نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی به نوعی پل ارتباطی بین مردم و حکومت است.

وی با اشاره به روحیه رشادت، ایثارگری و جهاد و شهادت بین پرسنل نیروی انتظامی، گفت: دفتر شهادت در نیروی انتظامی هنوز مفتوح است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: ایجاد تولید و اشتغال نیازمند سرمایه گذاری است و برای اینکه جریال سیال سرمایه در جایی شکل بگیرد نیازمند تامین امنیت هستیم که نیروی انتظامی در ایجاد بستر امن برای سرمایه گذاری نقش مهمی دارد.

بازوند با بیان اینکه امروزه تولید ثروت می تواند قدرت ایجاد کند، گفت: نیروی انتظامی می تواند بستر سرمایه گذاری که همان امنیت است را فراهم کند.

سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: با نگاهی به قانون می بینیم که صدها ماموریت متنوع بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده و انجام این ماموریت ها جز با برنامه ریزی منسجم و توان بالا و تعهد و تلاش شبانه روزی نیروها میسر نیست.

وی افزود: امروزه اگر شاهد ایجاد امنیت پایدار در کشور هستیم، بخش عمده آن بواسطه حضور و تلاش نیروی انتظامی است.

امان الهی به بخشی از عملکرد نیروی انتظامی استان در شش ماهه امسال نیز اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه به واسطه مرزی بودن و مسائل و آسیب هایی همچون بیکاری، اعتیاد، حاشیه نشینی و تنوع مذهبی و قومی شرایط خاصی دارد، با این وجود امسال برای چندمین سال شاهد روند نزولی جرایم در استان هستیم و کشف جرایم نیز در استان افزایش قابل توجهی داشته است.

وی کاهش چهار درصدی سرقت، کاهش شش درصدی تصادفات، کاهش 12 درصدی جرایم مهم و خشن، افزایش 136 درصدی کشف مواد مخدر، رشد چشمگیر کشف کالای قاچاق و کشف 98 درصدی جرایم فضای مجازی را از فعالیت های نیروی انتظامی استان در شش ماهه امسال عنوان کرد.

ارسال دیدگاه شما