• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 72866 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۷/۲۰ - 20:18
دستور استاندار همدان برای تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها

دستور استاندار همدان برای تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها

استاندار همدان خواستار تعامل دستگاه‌های اجرایی استان همدان با رسانه‌ها شد و گفت: اختلاف با رسانه ها باید در کمیته حل اختلاف خانه مطبوعات استان طرح شود.

به گزارش آفتاب صبح، محمدناصر نیکبخت با ابلاغ بخشنامه ای خواستار تعامل رسانه ای و ارتباط تنگاتنگ دستگاه های اجرایی استان همدان با رسانه ها و طرح اختلافات و تنش‌های احتمالی در  کمیته حل اختلاف خانه مطبوعات استان شد.
نیکبخت در این بخشنامه خطاب به مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی استان، آورده است: خداوند بزرگ را شاکریم که ملت شریف ایران اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ با شرکت پرشور در انتخابات و برگزیدن رئیس جمهوری دانشمند، شجاع و مدبر، امتداد تدبیر را برای میهن اسلامی رقم زدند.
در ادامه این بخشنامه آمده است: اینک در آستانه فعالیت دولت دوازدهم، با توجه به رویکرد و تأکید مؤکد رئیس جمهور بر اجرای منشور حقوق شهروندی و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از آنجا که رسانه، یکی از ارکان مهم و مؤثر در ترویج فرهنگ مطالبه گری و زمینه ساز پاسخگویی شفاف مسئولین به شمار می رود، شایسته است ضمن تعامل سازنده و ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و الکترونیکی، در صورت بروز هرگونه مشکل و یا تنش با اصحاب رسانه استان، موضوع را ابتدا از طریق کمیته حل اختلاف مستقر در خانه مطبوعات استان پیگیری و در صورت عدم حصول توافق، حق پیگیری دستگاه از سایر مراجع محفوظ خواهد بود.

پیش از این در دولت یازدهم نیز استاندار همدان اعلام کرده بود که هیچ یک از مدیران سازمان ها یا دستگاههای اجرایی استان حق شکایت از رسانه ها را ندارند مگر در موارد ضروری که باید روابط عمومی استانداری همدان را قانع کند.

 

ارسال دیدگاه شما