• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ٢٩ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 8 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 83956 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۹/۲۰ - 12:40
توسعه فرودگاه جاسک، افقی روشن در منطقه مکران
استاندار هرمزگان تاکید کرد:

توسعه فرودگاه جاسک، افقی روشن در منطقه مکران

استاندار هرمزگان گفت: با افزایش باند و توسعه فرودگاه جاسک پروازها به این شهرستان فعال خواهد شد و طولی نخواهد کشید که جاسک به یکی از شهرستان‌های مهم کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ایسنا، ‌فریدون همتی در سفر به شهرستان جاسک اظهار کرد: با ایجاد سازمان توسعه مکران شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک که در منطقه مکران قرار دارند آینده درخشانی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه وزارت نفت برنامه‌های جامعی برای منطقه دارد که انتقال پایانه نفتی کشور به جاسک یکی از این برنامه‌ها است، افزود: عملیاتی شدن دو طرح پالایشگاهی در آینده نزدیک از دیگر برنامه‌های وزارت نفت در منطقه مکران است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: دولت برنامه‌های در قالب برنامه توسعه عمرانی برای منطقه مکران تعریف کرد که با اجرایی شدن آن‌ها منطقه در مسیر توسعه پرشتاب قرار می‌گیرد و منطقه مکران تبدیل به یک منطقه تولیدی ، صنعتی، تجاری و گردشگری خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه فرودگاه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه است که با تلاش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرودگاه شهرستان جاسک توسعه یافته است، تصریح کرد: با افزایش باند و توسعه فرودگاه جاسک پروازها به این شهرستان فعال خواهد شد و طولی نخواهد کشید که جاسک به یکی از شهرستان‌های مهم کشور تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور افق جمعیتی شهرستان جاسک که در برنامه دولت قرار دارد، زیرساخت‌ها برای افزایش جمعیت از ۵۸ هزار نفر به ۴۰۰ هزار نفر مهیا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح فرودگاه جاسک امروز با حضور همتی (استاندار هرمزگان)، دریادار سیاری (معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران)، آیت‌الله حسینی بوشهری (نماینده مجلس خبرگان رهبری)، سید مصطفی ذوالقدر (نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت) و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.


 

 

ارسال دیدگاه شما