• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • Friday 10 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 10423 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۶/۱۴ - 13:54
خسارت ۱۷۰میلیاردتومانی طوفان به مازندران
استاندار مازندران خبر داد:

خسارت ۱۷۰میلیاردتومانی طوفان به مازندران

استاندار مازندران گفت: بر اثر طوفان شدید روز جمعه دوازدهم شهریورماه بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان به حوزه‌های مختلف استان خسارت وارد شده است.

 به گزارش آفتاب صبح و به نقل از  خبرگزاری تسنیم، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر طوفان 130 میلیارد تومان به حوزه کشاورزی، 13 میلیارد تومان به حوزه مسکن، تجاری و معیشت و 27 میلیارد تومان به تأسیسات زیربنایی استان خسارت وارد شده است.

وی افزود: شدت طوفان به‌حدی بود که قریب 500 تیر برق شکسته شد، 25 ترانس و 50 تابلوی برق خسارت دید و بیش از هزار مورد پارگی سیم‌های برق در شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر و ساری اتفاق افتاد.

استاندار مازندران تأکید کرد: ده‌ها اکیپ امدادی با تلاش شبانه‌روزی توانستند وضعیت شهرها را به حالت عادی برگردانند و برق و آب همه شهرها را برقرار کنند و فقط تعدادی از روستاهای بابل و قائم‌شهر به‌دلیل آسیب دیدن سقف خانه و کابل‌کشی ساختمان هنوز مشکل برق دارند که به‌صورت نقطه‌ای اکیپ‌ها در حال بررسی هستند و تا پایان امروز همه مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با عنایت به سفر دستیار ویژه رئیس جمهور و قول مساعد برای کمک دولت به جبران خسارات هرچه سریع‌تر با مصوبه هیئت دولت بخشی از مشکلات موجود رفع شود.

ارسال دیدگاه شما