• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228647 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - 22:32
حوزه انتخابیه همدان و فامنین در صدر مشارکت انتخابات
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد

حوزه انتخابیه همدان و فامنین در صدر مشارکت انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه همدان و فاننین با مشارکت بیش از ۱۹۶ هزار نفر در صدر است، گفت: روند انتخابات نسبت به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری بیشتر است.

حسن رضانیا، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در ستاد انتخابات با بیان اینکه براساس اعلام وزارت کشور انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شد، اظهار کرد: ۵۸۱ هزار و ۷۱۸ نفر تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در انتخابات مشارکت داشته‌‌اند.

 

رضانیا بیان کرد: از آنجایی انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر به صورت الکترونیک انجام می‌شود، آرا نهایی نیم ساعت پس از اتمام زمان انتخابات مشخص و اعلام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: انتخابات در حوزه‌های روستایی تمام شده اما در حوزه‌های شهری ادامه دارد.

 

این مقام مسئول در خصوص میزان مشارکت در حوزه‌های انتخابیه استان همدان، گفت: ۳۷ هزار و ۸۷۲ نفر در اسدآباد، ۹۹ هزار و ۶۷۲ نفر در بهار و کبودرآهنگ، ۳۶ هزار و ۲۸۱ نفر ور تویسرکان، ۵۴ هزار و ۶۹۳ نفر در رزن و درگزین، ۸۷ هزار و ۶۹۲ نفر در ملایر، ۶۹ هزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و ۱۹۶ هزار و ۳۲۸ نفر نیز در همدان و فامنین در انتخابات شرکت کرده‌اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ۵۱ درصد از رای‌دهندگان را آقایان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: ۴۹ درصد از رای‌دهندگان نیز بانوان هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به حجم استفاده از مدارک هویتی، عنوان کرد: ۸۴ درصد کارت ملی، ۱۲ درصد شناسنامه و ۴ درصد دیگر نیز سایر مدارک هویتی استفاده شده است.

 

وی با بیان اینکه ۵۸ هزار و ۱۶۷ نفر از رای‌دهندگان در محدوده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال هستند، ادامه داد: ۹۶ هزار و ۶۴۳ نفر در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال و ۱۴۳ هزار و ۱۵۸ نفر نیز در محدوده سنی ۴۵ تا ۴۵ سال هستند.

 

رضانیا با بیان اینکه انتخابات هنوز ادامه دارد و مسائل امنیتی خاصی نیز به وجود نیامده است، خاطرنشان کرد: تخلفاتی کوچکی صورت گرفت که با آن‌ها برخورد شد و تعدادی نیز در این خصوص دستگیر شدند

ارسال دیدگاه شما