• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218485 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - 14:20
هر هفته ۲ هزار بازرسی از بازار همدان انجام می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان اعلام کرد

هر هفته ۲ هزار بازرسی از بازار همدان انجام می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با تاکید بر اینکه هر هفته ۲ هزار بازرسی از بازار همدان انجام می‌شود، گفت: عملکرد بانک، بیمه و مالیات نقش مستقیمی بر رضایت‌مندی عمومی جامعه دارد.

اسدالله ربانی‌مهر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان در نشست اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در همدان با اشاره به اهمیت عملکرد دستگاه‌های اقتصادی، اظهار کرد: عملکرد ادارات و نهادهای اقتصادی از دارایی تا مالیات، بانک و بیمه‌ها تاثیر مستقیمی بر زندگی و معیشت مردم دارد.

 

ربانی‌مهر با بیان اینکه سامانه صدور مجوزها کمک بزرگی به توسعه کسب‌وکارها و جلوگیری از اعمال سلیقه و بروکراسی اداری است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اقتصادی از برنامه‌ها و طرح‌ها باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

 

وی بیان کرد: عملکرد بانک، بیمه و مالیات نقش مستقیمی بر رضایتمندی عمومی جامعه دارد و باید ارتباط بیشتری با مردم در جهت خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم داشته باشند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نظارت بر بازار همدان تشدید و هر هفته دو هزار بازرسی از بازار همدان در جهت رضایتمندی مردم و تنظیم بازار انجام می‌شود، گفت: اقدام اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی و تشکیل این جلسه قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه شما