• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218434 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۴ - 13:35
۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان همدان در حال اجرا است
فرماندار همدان مطرح کرد

۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان همدان در حال اجرا است

فرماندار همدان با اشاره به اجرای ۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح این شهرستان، گفت: در حوزه خدمت‌رسانی و حل مشکلات، اقدامات بسیار خوبی به ویژه در مناطق محروم در حال اجراست.

مسلم مخفی، فرماندار همدان در جمع ائمه جمعه شهرستان همدان با بیان اینکه ۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان همدان در حال اجراست، اظهار کرد: ۱۲۰ مورد از این پروژه‌ها زیرساختی و پیشران است.

 

مخفی با اشاره به درپیش بودن انتخابات، مشارکت را یک اصل اعتقادی برای جمهوری اسلامی بیان کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال عدم مشارکت مردم با ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه است.

 

وی با تاکید بر آمادگی خوب ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور، اضافه کرد: در حوزه خدمت‌رسانی و حل مشکلات، اقدامات بسیار خوبی به ویژه در مناطق محروم در حال اجراست.

 

فرماندار همدان با قدردانی از همراهی‌های ائمه جمعه، خواستار استفاده از تریبون نماز جمعه برای تبیین دستاوردهای دولت مردمی و نظام اسلامی شد.

 

مخفی نقد منصفانه به خصوص از تریبون نماز جمعه را کمک به حل مشکلات جامعه دانست و گفت: بیان توفیقات دولت در راستای امیدآفرینی، خواست رهبری معظم انقلاب و موجب امید به آینده است.

ارسال دیدگاه شما