• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228646 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - 17:11
مشارکت ۳۴۱ هزار نفر در استان همدان در انتخابات
رئیس ستاد انتخابات استان همدان اعلام کرد

مشارکت ۳۴۱ هزار نفر در استان همدان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه ۳۴۱ هزار نفر در استان در انتخابات شرکت کرده‌اند، گفت: مشکلی برای تامین تعرفه نداریم.

حسن رضانیا، رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مشارکت مردم از صبح تا کنون عالی و افتخارآمیز است، اظهار کرد: میزان تعرفه در شعب اخذ رأی دیده شده است و مشکلی برای تامین تعرفه وجود ندارد.

 

رضانیا با اشاره به اینکه روند انتخابات مطلوب است، بیان کرد: ۴ هزار نفر نیروی انتظامی به صورت محسوس در حال رصد و تامین امنیت انتخابات هستند.

 

وی با بیان اینکه مسئله خاص امنیتی تا کنون وجود نداشته است، ادامه داد: تخلفاتی مانند خرید و فروش رأی صورت گرفته است که به شدت با این موارد برخورد شده است. 

 

این مقام مسئول با اشاره به حجم استفاده از مدارک هویتی، عنوان کرد: ۸۵ درصد از کارت ملی، ۱۱ درصد از شناسامه، ۳ درصد از گواهی‌نامه و ۱ درصد نیز از سایر مدارک هویتی برای شرکت در انتخابات استفاده کرده‌اند.

 

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه ۵۱ درصد از رای‌دهندگان را آقایان تشکیل می‌دهند، گفت: ۴۹ درصد از رای‌دهندگان را نیز بانوان تشکیل می دهند‌.

 

رضانیا با اشاره به اینکه تا حدود ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر جمعه، ۱۱ اسفند ماه ۳۴۱ هزار نفر در سطح استان همدان در انتخابات مشارکت داشته‌اند، گفت: همدان و فامنین با ۱۱۵ هزار نفر، ملایر با ۵۱ هزار نفر، بهار و کبودرآهنگ با ۶۵ هزار نفر حوزه‌هایی بوده‌اند که بیشترین مشارکت را در سطح استان داشته‌اند.

ارسال دیدگاه شما