• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218377 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۹/۶ - 14:37
بازار سرگذر همدان در حال ساماندهی است
فرماندار همدان اعلام کرد

بازار سرگذر همدان در حال ساماندهی است

فرماندار همدان با اشاره به ساماندهی بازار سرگذر، گفت: بازار مرکزی همدان از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر است و حفظ و رعایت حقوق مردم و جلوگیری از تخلفات صنفی از وظایف مهم اتحادیه‌هاست.

مسلم مخفی، فرماندار همدان با بیان اینکه ساماندهی بازار همدان مطالبه مشترک و خواسته مردم و کسبه است، اظهار کرد: فرمانداری این مهم را از متولیان خواسته و پیگیری می‌کند.

 

مخفی با اشاره به اینکه خرید مطمئن در فضایی مناسب و امن برای خانواده‌ها و عموم شهروندان باید در بازار همدان مهیا شود، تاکید کرد: عموماً کسبه بازار همدان افرادی متعهد هستند و شهرداری و اتحادیه میوه و تره‌بار در این خصوص اقدامات خوبی داشته و باید کامل شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از بازارهای پر تردد شهر همدان بازار سرگذر است، گفت: این بازار از لحاظ عدم حضور دستفروشان، عدم تردد خودرو و تخلیه بار در ساعات شلوغ، رعایت حریم مقابله مغازه‌ها و عدم تجاوز به محل عبور و مرور شهروندان، نظافت و امنیت دارای مشکلاتی است که در حال ساماندهی است.

 

وی یکی از موارد مورد اعتراض شهروندان را تجاوز برخی کسبه به حریم پیاده‌رو و سختی تردد برای شهروندان مطرح کرد و یادآور شد: بازار مرکزی همدان از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر است.

 

مخفی ادامه داد: این ظرفیت مهم با همراهی همه نهادهای مسئول باید به بهترین وجه ساماندهی شود و در تمامی بازارهای سطح شهر اجرایی می‌شود.

 

فرماندار همدان از اهتمام کسبه، اتحادیه‌ها، شهرداری، نیروی انتظامی و ... در این امر مهم تشکر و تاکید کرد: حفظ و رعایت حقوق مردم و جلوگیری از تخلفات صنفی از وظایف مهم اتحادیه‌هاست.

ارسال دیدگاه شما