• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • Wednesday 15 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 40741 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۸/۲۶ - 17:34
واگذاری زمین برای احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین
در دیدار استاندار قزوین با وزیر علوم موافقت شد:

واگذاری زمین برای احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین

در دیدار همتی با دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با واگذاری و معاوضه 200 هکتار زمین دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین موافقت شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی با  ارائه گزارشی از دیدار با دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در سخنانی بیان داشت: احداث بیمارستان 1000 تختخوابی از جمله مصوبات و دستاوردهای سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان قزوین می باشد که با رویکرد توریسم درمانی در استان قزوین احداث خواهد شد.
وی افزود: ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین با عنوان گردشگری و توریسم سلامت در قزوین راه‌اندازی می‌شود که علاوه بر نیازمندان داخلی، به افراد و گروه‌هایی که در کنار استفاده از جاذبه‌های گردشگری با اهداف پزشکی و درمانی به کشور یا استان مسافرت می‌کنند، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.
 استاندار تصریح کرد: در دیدار با وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری درخصوص جابجایی و معاوضه 200 هکتار زمین متعلق به دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با همین مقدار زمین از اداره کل راه و شهرسازی استان رایزنی و توافق لازم صورت گرفت.
همتی اظهار داشت: پس از این جابجایی و معاوضه زمین مورد نظر با محوریت استانداری قزوین برای احداث بیمارستان در اختیار بانک پاسارگاد قرار خواهد گرفت.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: این بیمارستان در قالب یک هلدینگ شامل مجموعه درمانی،تفریحی،گردشگری و آموزشی به مساحت 45 هزار متر مربع احداث خواهد شد.
وی گفت: درحال حاضر کار مطالعات اولیه و طرحی فاز صفر این بیمارستان انجام شده است.
استاندار بیان داشت: این بیمارستان با مشارکت بانک پاسارگاد و با اعتباری نزدیک به 1000 میلیارد تومان احداث و راه اندازی می شود.
گفتنی است علی فرخزاد سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار در این دیدار استاندار را همراهی می کرد.

ارسال دیدگاه شما